» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: دریافت عوارض آلایندگی برای شهرستان مبارکه فایده ای ندارد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: دریافت عوارض آلایندگی برای شهرستان مبارکه فایده ای ندارد

خرداد 24, 1394 0113

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: دریافت عوارض آلایندگی صنایع برای این شهرستان و مردم سودی در پی ندارد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر ذاکری بعد از ظهر شنبه در نشست شهرداران شهرستان با مدیرعامل و معاونین فولاد مبارکه ضمن تشکر از حمایت صنایع به ویژه صنعت فولاد از پروژه های شهرستان، گفت: باید از تمام ظرفیت های صنایع موجود شهرستان در جهت توسعه، پیشرفت وعمران مبارکه استفاده کنیم.

ذاکری با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان مبارکه گفت: با وجود صنایع متعدد بزرگ و کوچک در شهرستان هنوز برخی از زیرساختهای لازم در شهرستان وجود ندارد و می طلبد صنایع حمایت بیشتری از شهرستان داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه ها به صورت نیمه تمام در شهرستان رها شده اظهار داشت: شهرداری ها این آمادگی را دارند تا با مشارکت فولاد مبارکه آنها را به اتمام برسانند.

فرماندار شهرستان مبارکه سیاست دولت را حرکت به سمت درآمد های پایدار عنوان کرد وگفت: شهرداری های شهرستان باید به سمت سرمایه گذاری ودرآمد های پایدار حرکت کنند تا درآینده از درآمد های خودشان شهرداری را اداره نمایند.

ذاکری با بیان اینکه سیاست ما در شهرستان تعامل بین شهرداری ها وصنایع است خاطر نشان کرد: هدف از تعامل دوطرفه صنایع با شهرستان به صورت برد، برد است و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا صنایع با آسودگی بیشتر به کار خود ادامه دهند.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه مردم حق دارند هوایی پاک و سالم استنشاق نمایند، گفت: صنایع شهرستان باید تمام تلاش خود را در جهت رفع آلایندگی بکار گیرند و در این خصوص فرمانداری آمادکی هرگونه همکاری با صنایع را اعلام می دارد.

بهرام سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار و شهرداران در فولاد مبارکه به افزایش قیمت تعرفه های واردات اشاره کرد وگفت:با وجود برخی از مشکلات وافزایش قیمت تعرفه های واردات وافزایش قیمت مواد اولیه بویژه سنگ آهن که رقابت در بازارهای جهانی رابا مشکل مواجه کرده وهمین امر موجب کاهش درامد صنعت فولاد شده، امیدواریم بتوانیم در جهت رفع مشکلات فولاد قدم های خوبی برداریم.

سبحانی با اشاره به اینکه فولاد مبارکه در گذشته با شهرستان تعاملات خوبی داشته ابراز امیدواری کرد :امیدواریم با حضور فرماندارجدید تعاملات با شهرستان مبارکه بیش از پیش گسترش پیدا کند وروز به روز بر توسعه صنایع وشهرستان افزوده شود.

در پایان نیز شهرداران مسائل ومشکلات حوزه شهری وخواسته های خود را مطرح نمودند.

http://img7.irna.ir/1394/13940323/81645033/81645033-6517140.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. lمحمود

    سلام یه بنده خدا خودش کشت وگفت عوارض الایندگی می خواهیم حالا فرماندار میگه عوارض فایده نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×