» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: مردم از مسئولان اتحاد و همبستگي مي خواهند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: مردم از مسئولان اتحاد و همبستگي مي خواهند

خرداد 23, 1394 0012

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان، علي اصغر ذاكري فرماندار شهرستان مباركه در اين نشست كه در محل دفتر امام جمعه ديزيچه برگزار شد ضمن تقدير از زحمات ائمه جمعه شهرهاي مباركه ، ديزيچه، زيباشهر ، طالخونچه ، كركوند و مجلسي گفت : ائمه جمعه نقش مهمي در ايجاد وفاق ، محبت و برادري در شهرستان دارند.

ذاكري با اشاره به رضايت مردم و مسئولان از ائمه جمعه شهرستان گفت : خوشبختانه ائمه جمعه به خوبي توانستند رضايت و اعتماد مردم و مسئولان را جلب كنند و مشكلات شهرها را حل نمايند.
وي با اشاره به جايگاه ائمه جمعه، علما و بزرگان حوزه خاطرنشان كرد: توجه به فرمايشات اين بزرگان در پيشبرد امور اهميت بسياري دارد.

فرماندار شهرستان مباركه همچنين گفت : اميدوارم ائمه جمعه با قرار دادن همه جريان هاي سياسي و سلايق در زير پرچم جمهوري اسلامي بتوانند در پيشرفت و توسعه هرچه بيشتر نظام مقدس ايران اسلامي گام بردارند.

ذاكري هرندي در ادامه به تشريح اقدامات صورت گرفته در راستاي حركت پرشتاب مباركه به سوي پيشرفت و آباداني پرداخت و گفت: بايد شهرستان مباركه پرشتاب‌تر از گذشته در جاده پيشرفت حركت كند.

در ادامه اين نشست حجت الاسلام والمسلمين محمدي امام جمعه شهر مباركه گفت : خداوند همه انسانها را همانند هم خلق ننموده و ممكن است بين انسانها اختلاف سليقه وجود داشته باشد و ما بايد با ايجاد تعامل و برادري اتحاد و همبستگي را بين آنها رواج بدهيم و مردم از مسئولان همين اتحاد و همبستگي را مي خواهند.

امام جمعه مباركه با اشاره به نامگذاري سال ۹۴ توسط مقام معظم رهبري گفت : مقام معظم رهبري با نامگذاري سال جديد جديد فرمودند همه ما با هم برادريم و بايد بين دولت و ملت همدلي و همزباني شكل بگيرد.

حجت الاسلام محمدي گفت : مردم خود دولت را انتخاب كرده اند و دولت تدبير و اميد نيز ميخواهد براي مردم كار و خدمت كند و ايجاد همدلي و همزباني خيلي از مشكلات موجود را حل خواهد كرد.

حجت الاسلام والمسلمين صانعي امام جمعه شهرديزيچه نيز با اشاره به رضايت مردم نسبت به انتخاب آقاي ذاكري هرندي به عنوان فرماندار شهرستان مباركه گفت : مردم به خوبي همه فعاليت هاي كه در سطح شهرستان انجام ميشود را مي بينند و از شما به عنوان فرماندار شهرستان رضايت كامل دارند .
حجت الاسلام صانعي با اشاره به اين‌كه نگاه به مسووليت در نظام اسلامي با ديگر نظام‌ها متفاوت است افزود: فرصت خدمت در نظام اسلامي باب خيري است كه به سوي مسوولان گشوده شده است و مسوولان بايد بدانند كه اين فرصت زودگذر است و از زمان مسووليت بهترين استفاده و بهره را داشته باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×