» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » برای اجرای طرحهای تعهد شده تلاش می کنیم
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

برای اجرای طرحهای تعهد شده تلاش می کنیم

خرداد 17, 1394 0018

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این وزارتخانه با محدودیت اعتبار مواجه است، افزود: با استفاده از امکانات موجود برای تکمیل پروژه های راهسازی تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، حسین میرشفیعی بعد از ظهر شنبه از سه پروژه نیمه تمام شامل مسیر چهار بانده امام رضا (ع) در شهر دیزیچه، تقاطع غیر هم سطح ورودی زیباشهر، آسفالت محله خاراب شهر طالخونچه در شهرستان مبارکه استان اصفهان بازدید کرد و از نزدیک با روند تکمیل پروژه ها و مشکلات آنها آشنا شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی در این بازدید گفت: با وجود مشکلات بودجه ای، تلاش می کنیم این پروژه ها را که از مطالبات مردم است به اتمام برسانیم و به تعهدات خود عمل کنیم.

میرشفیعی در مورد تامین قیر پروژه های راهسازی با اشاره به محدودیت در این بخش گفت: بخشی از قیر سهمیه ای در اختیار اداره کل راه وشهرسازی و قسمتی در اختیار بنیاد مسکن است که بر اساس ضوابط توزیع می شود.

فرماندار شهرستان مبارکه نیز در نشستی که پس از بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های عمرانی شهرداری های شهرستان مبارکه با حضور نماینده مردم ،مدیر کل راه وشهرسازی اصفهان و جمعی از مسئولین، شهرداران ،شوراهای اسلامی و دهیاران منتخب روستاها برگزار شد، به برخی از مسائل و مشکلات راه های شهری وروستایی اشاره کرد.

محمد ذاکری گفت: در جلسات متعدد با مدیر کل راه و شهرسازی اصفهان بخشی از مشکلات پروژه های مزبور و راههای شهرستان برطرف شد و تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها مستلزم مساعدت وزارت راه و شهرسازی است.

ذاکری با اشاره به حجم تردد خودروها در راههای شهری و روستایی، توجه به زیرساخت ها را ضروری برشمرد و گفت: راههای اصلی شهرها و روستاهای مبارکه با توجه به وجود صنایع مختلف در شهرستان و تردد خودروهای سنگین از آنها، نیازمند اصلاح و تعمیر روکش آسفالت می باشد و امید است با سهمیه قیر رایگانی که وزارتخانه به شهرستان اختصاص می دهد بتوانیم کار مرمت و لگه گیری جاده ها را انجام دهیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×