» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » 1500 مبارکه ای به زیارت مرقد امام (ره) می روند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

1500 مبارکه ای به زیارت مرقد امام (ره) می روند

خرداد 12, 1394 0014

فرمانده سپاه مبارکه گفت: یک هزار و 500 نفر از مردم این شهرستان با 38 دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به حرم مطهر عزیمت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه سرهنگ رسول قاسمی اظهارداشت: علاقه مندان به شرکت در این مراسم با حضور در پایگاه های مقاومت بسیج می توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

سرهنگ قاسمی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با نهضت خود تحول اساسی در جهان ایجاد کرد که به امید و فضل الهی تا ظهور امام زمان(عج) این نهضت به سراسر جهان صادر می شود.

وی تاکید کرد: بهترین شاخص و میزان برای خط اصلی انقلاب این است که بطور مرتب خود را با اندیشه و خط‎ مشی امام راحل (ره) محک بزنیم تا مشخص شود که چقدر در مسیر انقلاب بوده و یا از انقلاب دور شده‎ایم.

سرهنگ قاسمی آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره عملی امام را یک ضرورت خواند و بیان کرد: امام راحل دارای شخصیتی بی‎نظیر هستند که نسل های جوان و نوجوان باید خود را مقید بدانند تا بیشتر با این شخصیت والامقام آشنا شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مبارکه تصریح کرد: انتقال اندیشه امام خمینی (ره) و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حقیقت دینی است که بر گردن همه ما بوده و باید با برنامه ریزی مناسب این ارزش ها را به نسل های آینده انتقال دهیم .

سرهنگ قاسمی از تشکیل کمیته هایی جهت برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: این کمیته ها شامل فرهنگی، پشتیبانی، حمل و نقل و ترابری، بهداشت و درمان، امنیتی و روابط عمومی است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×