» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » ملت ایران توافق به هر قیمتی را نمی پذیرند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

ملت ایران توافق به هر قیمتی را نمی پذیرند

خرداد 8, 1394 009

امام جمعه مبارکه گفت: ملت ایران توافق هسته ای به هر قیمتی را نخواهند پذیرفت و زیر بار زور نمی رود.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، حجت الاسلام محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع)و نیمه شعبان ولادت حضرت ولیعصر (عج) افزود : مذاکرات هسته ای در سایه تهدید و تحقیر نه مطلوب قرآن، نه مطالبه مقام معظم رهبری و نه سازگار با روحیات و توقعات ملت ایران است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه حضور ایران در مذاکرات هسته ای بر پایه اصولی است که بارها از جانب مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است، اظهار داشت :در مذاکرات هسته ای باید لغو همه تحریم ها، عدم نظارت و بازرسی های غیر متعارف و امکان برگشت پذیری در صنایع هسته ای مورد توجه تیم مذاکره کننده ایران قرار داشته باشد.

امام جمعه مبارکه گفت: وظیفه شرعی و تکلیف هیات ایرانی در مذاکرات هسته ای تامین منافع انقلاب و مصالح ملی است .

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نیمه شعبان گفت: با برگزاری جشنها ، چراغانی خیابانها و حفظ شئون امام زمان (عج) و رعایت حق الناس باید عشق و ارادت خودمان را به امام حاضر نشان دهیم.

وی با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشاره به فعالیتها و خدمات سربازان گمنام امام زمان افزود : امنیت جامعه مدیون خدمات افرادی است که به صورت گمنام فعالیت می کنند.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه ایران بهترین و قویترین دستگاه های اطلاعاتی و ضد جاسوسی را در اختیار دارد گفت: براندازی باندهای جاسوسی و از بین بردن توطئه های دشمنان تنها بخشی از فعالیتهای سربازان گمنام امام زمان است.

وی با تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و شهادت شهدای 15 خرداد افزود: امام خمینی(ره) منجی ملت ایران بود که دست ما را گرفت و ما را از ذلت و تباهی نجات داد و امروز وظیفه داریم در مراسم ویژه سالگرد ارتحال و گرامیداشت یاد و خاطره آن بزرگوار شرکت کنیم.

امام جمعه مبارکه همچنین به میلاد حضرت علی اکبر (ع) که روز جوان نامگذاری شده اشاره کرد و افزود:31 درصد از جمعیت کشور ما را جوانان بین سنین 15 تا 29 سال تشکیل می دهند که ضرورت دارد مسئولان توجه ویژه ای به این قشر مهم ، سرنوشت ساز و موتور محرکه جامعه داشته باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×