» عمومی » ورزشی » پرسپوليس از الهلال شکست خورد
ورزشی

پرسپوليس از الهلال شکست خورد

خرداد 6, 1394 009

پرسپوليس در ديدار برگشت مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با شکست برابر الهلال از اين رقابت‌ها حدف شد.

ديدار برگشت مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 22:35 در ورزشگاه ملک فهد رياض آغاز شد و تيم‌هاي الهلال عربستان و پرسپوليس ايران به مصاف هم رفتند. اين ديدار در پايان با نتيجه 3 بر صفر به سود الهلال به پايان رسيد. با اين نتيجه الهلال عربستان در مجموع دو بازي رفت و برگشت با نتيجه 3 بر يک پيروز شد و به مرحله بعدي صعود کرد.

بازي را بازيکنان ميزبان بهتر آغاز کردند و در همان دقيقه دوم بازي به يک کرنر دست يافتند. هرچند الهلال از اين ضربه سودي نبرد اما زنگ خطر را براي پرسپوليس در همان آغاز بازي به صدا درآورد.
دقيقه 9، شهراني از جناح راست به سمت دروازه پرسپوليس حرکت کرد و در آستانه ورود به محوطه جريمه پاس عرضي داد اما اين توپ خطرناک را مدافع پرسپوليس دور کرد. يک دقيقه بعد باز هم اين بازيکن خطرساز شد اما باز هم مدافعان هوشيار پرسپوليس توپش را مهار کردند.

از اين پس تا حدود 10 دقيقه بازي در ميانه ميدان جريان داشت و هر دو تيم فرصت خاصي براي گل‌زني نداشتند.

دقيقه 22، محمد نوري پشت محوطه جريمه توپ‌ربايي کرد و در موقعيت شوت‌زني قرار گرفت اما داور خطاي هند او را اعلام کرد.

بلافاصله در اين سوي ميدان الهلال به يک ضربه کرنر رسيد. شلهوب، کاپبتان الهلال بازي را آغاز کرد اما نوري توپ را کمي دور کرد. الهلال در دور دوم حمله هم ناکام ماند ولي در موج سوم حمله موقعيت بسيار خطرناکي ايجاد شد. در حالي که مهاجم الهلال با سوشا مکاني تک‌به‌تک شده بود، دروازه‌بان پرسپوليس توپ را از جلوي پاي او دور کرد.

دقيقه 27، مکاني شوت راه دور السالم را فقط کمي دور کرد و پرسپوليس خوش‌شانس بود که مهاجم الهلال در داخل محوطه شش‌قدم نتوانست توپ برگشتي را به گل تبديل کند.

دقيقه 28 اعلام خطاي نواک عبيد، خشم بازيکنان الهلال را به دنبال داشت اما داور به اعتراضات اهميتي نداد.

الهلال يک – پرسپوليس صفر؛ دقيقه 29 يوسف السالم دروازه پرسپوليس را باز کرد. اشتباه عاليشاه در ميانه ميدان توپ را به بازيکنان الهلال سپرد تا آنها با حرکت تيمي خوب با مکاني دو به تک شوند و به راحتي گل اول بازي را به ثمر برسانند.

دقيقه 37 شهراني سانتر خطرناکي به روي دروازه پرسپوليس انجام داد که مکاني آن را دور کرد.
دقيقه 41 يوسف السالم باز هم مي توانست گل بزند اما شوت محکم اين بازيکن از کنار دروازه به بيرون رفت.
نيمه دوم:
در آغاز اين نيمه الهلال دروازه پرسپوليس را آماج حملات کرد و در همان دو دقيقه نخست نيمه دوم دو بار خطرساز شد.

دقيقه 53، بازيکنان الهلال با ورود به محوطه جريمه پرسپوليس هر کار خواستند کردند و با پاس کاري هاي متوالي فرصتي براي گل زني فراهم کردند اما شوت مهاجم الهلال زوزه کشان از کنار دروزاه به بيرون رفت.

الهلال 2 – پرسپوليس صفر؛ دقيقه 56، خطاي هند نورمحمدي يک ضربه پنالتي را به الهلال تقديم کرد. محمد شلهوب اين ضربه پنالتي را به گل دوم تيمش تبديل کرد.

دقيقه 58، پرسپوليس مي‌توانست يکي از گل‌هاي خورده را جبران کند اما بي‌دقتي و اشتباهات پي در پي مهاجمان سرخ پوش، اين فرصت عالي از دست رفت.

دقيقه 67، مهدي طارمي در شلوغي محوطه جريمه با دروازه‌بان الهلال تک‌به‌تک شد اما مدافع ميزبان در لحظه آخر توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه هم بابک حاتمي از پشت محوطه جريمه شوت محکمي زد که با اختلاف بسيار کمي به بيرون رفت.

در ادامه در دقيقه 91 در شرايطي که پرسپوليس براي جبران گل پيش کشيده بود، الدوساري بازيکن تعويضي الهلال توانست در غفلت بازيکنان پرسپوليس به گل سوم برسد تا قرمزپوشان ايران با ليگ قهرمانان وداع کند.

در دقيقه 94 مهدي طارمي با دريافت کارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد. هنگام خروج طارمي از زمين، هواداران عربستاني که دل خوشي از مهاجم پرسپوليس نداشتند با پرتاب سنگ و بطري از طارمي استقبال کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×