» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » استاد حوزه و دانشگاه مبارکه: تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی افراد آسیب‌های جنگ نرم را کاهش می دهد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

استاد حوزه و دانشگاه مبارکه: تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی افراد آسیب‌های جنگ نرم را کاهش می دهد

خرداد 5, 1394 008

استاد حوزه و دانشگاه مبارکه گفت: تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی افراد جامعه، آسیب‌های جنگ نرم را کاهش می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، حجت الاسلام شريفي در همایش کوهگشت مدیران و کارمندان بسیجی شهرستان که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در پارك گل نرگس مباركه برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز عملیات بزرگ بیت المقدس و فتح خرمشهر گفت: رمز پیروزی رزمندگان ما در دفاع مقدس ایمان به خدا، صبر و اطاعت از رهبری بود.
حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه امروز دشمن کاری را که از راه جنگ نتوانست انجام دهد از راه تحریم ها، تهاجم فرهنگی، جدایی بین مردم و نظام اسلامی و… می خواهد انجام دهد، عنوان کرد: امروز همان دشمن در جبهه جنگ نرم در قالب تحریم ها و تهاجم فرهنگی به دنبال جداسازی صف ملت از دولت است.
حجت الاسلام شریفی با اشاره به جنگ نرم و اثرات مخرب ماهواره بر بنیان خانواده های ایرانی گفت: این عرصه، عرصه نبرد است و دشمن در جبهه مقابل ما با تمام تجهیزات و تمهیداتش در پی تخریب چهره اسلام و از هم گسستن پیوند های عمیق در خانواده های ایرانی است.
وی با بیان اینکه تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی افراد جامعه، آسیب‌های جنگ نرم را کاهش می‌دهد، اظهار داشت: جنگ ما با دشمن در شرایط کنونی شکل تازه ای به خود گرفته و خبری از توپ و تانک نیست، امروز جنگ، جنگ افکار و عقاید است و ما نیز باید از حربه دشمن علیه خودش استفاده کنیم و با تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی افراد جامعه، خود را در مقابل هجمه های دشمن ایمن سازیم.
سروان عقيلي فرماندهي حوزه شهيد تندگويان بسيج ادارات شهرستان مبارکه نیز با بیان اینکه این کوهگشت با هدف گسترش و توسعه فرهنگ ورزش های همگانی و در جهت ایجاد فضاي نشاط و شادابی بین مسوولان و بسیجیان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، گفت: عملیات بیت المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌ها در دوران دفاع مقدس بود که منجر به آزادسازی خرمشهر از دست بعثی‌های عراق شد.
سروان عقیلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر گفت: خوشبختانه در عملیات بیت المقدس با هدایت‌های امام خمینی(ره) و توکل رزمندگان به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع)، با کمترین امکانات نسبت به دشمن، خرمشهر آزاد گردید.
وی با اشاره به نامگذاری سال همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: این شعار نباید تنها روی کاغذها و تابلوها بماند بلکه باید بر دل‌های ما حاکم شود و همه تلاش‌ها برای تحقق عینی آن متمرکز شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×