» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » آمادگی دانشگاه آزاد مجلسی برای برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان۹۴
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

آمادگی دانشگاه آزاد مجلسی برای برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان۹۴

خرداد 5, 1394 2035

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی از برگزاری نیمسال تابستان ۹۴ این واحد دانشگاهی برای همه مقاطع تحصیلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، دکتر محسن کیوانفرد گفت: مدت زمان برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان 8 هفته و تعداد واحدهای درسی قابل ارائه برای دوره‌های کاردانی و کار‌شناسی تا سقف 10 واحد، برای دوره کار‌شناسی ارشد تا سقف 6 واحد درسی است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی خاطر نشان کرد: دانشجویان دارای معدل بالا‌تر از ۱۷ در نیمسال قبل و دانشجویانی که در نیمسال تابستان۹۴ فارغ التحصیل می‌شوند مجاز به اخذ ۱۲ واحد درسی و همچنین دانشجویان مقطع ارشد نیز مجاز به اخذ ۶ واحد درسی از گروه عمومی و تخصصی هستند.

وی با توجه به آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان در سال جاری افزود: دانشکده فنی با ارائه همه دروس تخصصی و عمومی تئوری و عملی آماده پذیرش دانشجویان میهمان از دیگر واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خواهند بود.

وی با توجه به زمان انتخاب واحد ترم تابستان خاطر نشان کرد: انتخاب واحد نیمسال تابستان ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی در روزهای 3 و 4 تیر ماه برگزار و بازه برگزاری کلاس‌های درسی از هفته اول تیرماه لغایت آخر مردادماه خواهد بود. همچنین امتحانات این نیمسال از تاریخ یکم تا ششم شهریو برگزار می شود.

IMG_6869

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×