» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: پاسداری از سیره سید الشهدا مهمترین رسالت پاسداران است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: پاسداری از سیره سید الشهدا مهمترین رسالت پاسداران است

خرداد 1, 1394 0011

امام جمعه مبارکه گفت: پاسداری از سیره سیدالشهداء در دفاع از آرمانهای اسلام مهمترین رسالت پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه مبارکه در مسجد جامع این شهرستان با تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار گفت: ملتی که الگویش حضرت سیدالشهداء (ع) باشد، هرگز با ظلم و ستم سازش نمی کند و امروز همه دشمنی ها با ملت ایران و توطئه ها علیه ملت به علت الگو قرار گرفتن آن حضرت برای ملت ایران است.

وی با اشاره به نامگذاری روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار و اقتدای پاسداران به امام حسین(ع) در دفاع از دین و ارزشهای دینی گفت: پاسداران عزت و آزادگی را از امام حسین (ع) آموخته و در این راه نیز از خود گذشتگی های فراوانی را نشان داده اند.

وی افزود: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از الطاف خاص خداوند برای حراست و پاسداری از نظام است.

حجت الاسلام محمدی با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز گفت: جانبازان هشت سال دفاع مقدس سندهای زنده افتخار و عزت ملت ایران هستند.

امام جمعه مبارکه با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر گفت: سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر تجاوزگران است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه دشمنان با اعمال تحریم ها علیه ملت ایران به هیچ نتیجه ای دست نخواهند یافت، گفت: ما از ابتدای انقلاب اسلامی در تحریم هستیم و فرهنگ و عقیده ملت ایران هیچگونه تسلیمی در مقابل زیاده خواهی های استکبار را نمی پذیرد .

وی راه مقابله با تهدیدات دشمن را اقتصاد مقاومتی و توجه مسئولان به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص دانست.

امام جمعه مبارکه با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، توجه مردم و مسئولان را در فراهم کردن شرایط مناسب برای ازدواج جوانان ضروری دانست و خواستار تسهیل شرایط برای ساماندهی زندگی جوانان شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×