» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار شهرستان مبارکه: همدلي و همزباني رمز موفقيت مسئولين است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار شهرستان مبارکه: همدلي و همزباني رمز موفقيت مسئولين است

اردیبهشت 31, 1394 018

شهرداران و اعضاء محترم شوراهاي اسلامي شهرهاي شهرستان با فرماندار شهرستان مباركه دیدار کردند

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومي فرمانداري ،صبح امروز شهرداران با اتفاق اعضاء محترم شوراي اسلامي شهرها در فرمانداري با فرماندار محترم ديدار نمودند. در اين ديدار دوستانه جمع حاضر انتصاب شايسته علي اصغر ذاكري را به سمت فرماندار تبريك و اعلام آمادگي خود را جهت هرگونه همكاري با فرماندار در جهت پيشبرد اهداف نظام و توسعه شهرستان را اعلام نمودند.

ذاكري فرماندار شهرستان نيز ضمن تشكر از همه شهرداران و شوراهاي اسلامي شهرها ،همدلي و همزباني را رمز موفقيت مسئولين دانست و گفت: اگر رابطه شوراهاي اسلامي با شهرداران و مردم بسيار خوب باشد و با تعامل و همفكري با مردم كارها پيش رود ،هم مردم از عملكرد مسئولين شهر راضي هستند و هم مردم بعد از اتمام دوره شوراها ،توسعه و پيشرفت شهرها را خواهند ديد.

ايشان پيگيري طرح هاي عمراني شهر ها را جزء اولويت فرمانداري بيان كرد و گفت :در چند روز گذشته با جلسات متعددي كه با شهرداران و برخي از مسئولين صنايع داشتيم برخي از مشكلات و چالش هاي پيش رو را مرتفع نموديم و سعي خواهيم كرد در آينده تعاملات بين مسئولين شهرستان و صنايع را بيشتر نماييم و انتظار ميرود مسئولين نيز در اين راه فرمانداري را ياري نمايند.

img_2381

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. احسان

    بهتراست بگوییم برای چندمین باردراین سه سال که از دوره نمایندگی …..میگذرد .شهرداران وشوراهاهابه دیدن فرماندارجدیدشهرستان رفتند!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×