» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » برگزاری همایش ملی علوم ورزشی و ورزش قهرمانی در دانشگاه مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

برگزاری همایش ملی علوم ورزشی و ورزش قهرمانی در دانشگاه مبارکه

اردیبهشت 30, 1394 0010

سومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی و پیشرفت تربیت بدنی و ورزش قهرمانی، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه شروع به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، احمد طبائیان دبیر این همایش روز چهارشنبه گفت: 220 مقاله در پنج گرایش به دبیرخانه همایش ارسال و 29 مقاله برای سخنرانی و 115 مقاله بعنوان پوستر پذیرفته شد.

دبیر همایش ملی کاربرد علوم ورزشی، توانمند سازی و تبادل یافته های علمی دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی را از اهداف مهم این همایش برشمرد.

وی گفت: موضوعات این همایش در پنج محور مدیریت و برنامه ریزی ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی ورزشی و رفتار حرکتی، بیومکانیک ورزشی و حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی است.

وی افزود: این همایش فرصتی برای دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی است که یافته های علمی خود را در معرض داوری و قضاوت اساتید و بزرگان این حوزه گذاشته و با طرح پژوهش های علمی خود در جمع متخصصان و صاحب نظران این دانش، نواقص و مشکلات کار خود را یافته و اصلاح کنند.

دکتر مهدی نمازی زاده استاد دانشگاه نیزبا بیان اینکه از درون ورزش همگانی می توان نخبه پروری و استعدادیابی کرد، گفت: سیستم استعدادیابی با جشنواره های ورزش عمومی شروع و شکوفا می شود و به کودکان و نوجوانان فرصت مطرح شدن را می دهد.

وی با اشاره به لزوم شناسایی، تربیت و برنامه ریزی ورزشی گفت: باید تلاش کنیم استعدادهای مطرح در ورزش قهرمانی را شناسایی کرده و در جهت تربیت و پرورش آنها با برنامه ریزی و مدیریت صحیح اقدام نماییم.

حدود سه هزار و 500 دانشجو در 54 رشته در مقاطع کاردانی، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته وکارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه استان اصفهان به تحصیل مشغول هستند.

این همایش به مدت دو روز در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×