» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » دکتر علی اصغر ذاکری هرندی فرماندار شهرستان مبارکه شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

دکتر علی اصغر ذاکری هرندی فرماندار شهرستان مبارکه شد

اردیبهشت 27, 1394 0431

مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان مبارکه صبح امروز با حضور استاندار اصفهان و مسئولین شهرستان در فرمانداری مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، طی این مراسم دکتر علی اصغر ذاکری هرندی، شهردار سابق شاهین شهر توسط استاندار اصفهان به عنوان فرماندار شهرستان مبارکه معرفی شد.

فرماندار سابق شهرستان مبارکه مهندس سید محمد علی احمدی در تاریخ 7 اردیبهشت به دلیل شرکت در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا داد و محمد رضا اعتمادی در این مدت سرپرستی فرمانداری مبارکه را بر عهده داشت.

 رسول زرگرپور در آیین معارفه فرماندار مبارکه با تبریک ماه رجب و پیروزی تیم فولاد مبارکه گفت: تیم فوتبال فولاد مبارکه موفق شد مقام اول لیگ برتر را کسب کند و نام این شهرستان را بیش از پیش در سطح ملی و بین المللی بلندآوازه نماید.

زرگرپور با بیان اینکه در سطح استان بجز تنظیم سیاست داخلی، سه وظیفه اصلی برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی برعهده استاندار است، افزود: فرماندار نیز به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان وظیفه برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی را دارد.

زرگرپور با بیان اینکه فرماندار باید برای سایر مسئولین و روسای ادارات شهرستان الگو باشد، تصریح کرد: چهار شاخصه اصلی اعتدال، تخصص، کارایی و تعامل باید در همه مدیران دولت تدبیر و امید وجود داشته باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه به هیچ عنوان پیش بینی نمی کردم که پس ازگذشت هشت ماه برای معرفی فرماندار دیگری به شهرستان مبارکه سفر کنم، گفت: با توجه به استعفای فرماندار قبلی به منظور حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و برخی مشکلات دیگر، مجبور به انجام تغییر شدیم.

وی با اشاره به سوابق علمی و اجرایی فرماندار جدید مبارکه گفت: آقای ذاکری هرندی دارای مدرک دکترای برنامه ریزی و سابقه فعالیت به عنوان شهردار شهرهای شاهین شهر و زرین شهر و بخشدار شهرهای اصفهان و لنجان است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مبارکه شهرستانی اقتصادی و عمرانی است که بیش از اینکه مسائل سیاسی در آن اهمیت داشته باشد مسائل عمرانی و توسعه ای آن مهم است، گفت: در این شهرستان مدیرانی که نگرشی همراه با توسعه و عمران داشته باشند موفق خواهند بود.

وی با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم و حساس در پایان سال جاری، برای وزارت کشور و فرمانداران، امسال حساس و سرنوشت ساز است و ثبات، امنیت و آرامش در منطقه و ایجاد بستر مناسب برای کسانی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند جزو وظایف اصلی فرماندار است.

ذاکری هرندی فرماندار جدید مبارکه نیز با قدردانی از اعتماد استاندار اصفهان به وی و انتخابش به عنوان فرماندار شهرستان مبارکه گفت: شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی را به عنوان سرلوحه کارهای خود در فرمانداری مبارکه قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه درب اتاق فرماندار به روی همه افراد با همه گرایش های سیاسی باز است، گفت: امیدوارم بتوانم مجری سیاست های دولت تدبیر و امید در شهرستان مبارکه باشم.

در پایان این مراسم حکم فرماندار مبارکه توسط استاندار اصفهان به دکتر علی اصغر ذاکری هرندی اعطا شد.

 

ضمن عرض تبریک به فرماندار جدید امیدواریم در سایه درایت و مدیریت ایشان شاهد شکوفائی بیشتر شهرستان مبارکه باشیم.

فرماندار جدید مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 4

  1. سعید

    سلام ایشان پنجمین فرمانداردرطی سه سال گذشته است امیدوارم تاپایان سال بمانداین براداران………… چه می کنند درشهر

  2. unknow

    از هرند جاي ديگه نبود :D اميدوارم سر سه ماه شوراي شهر و نمايينده بخصوص فاميل هاي ………….. با ايشون كنار بياين … و بيچاره استعفا نده اين يكيم :D

  3. ایمان

    انشاالله شاهدشکوفایی بیشتر شهرستان مبارکه درسایه درایت فرماندارجدید باهمراهی نماینده محترم مجلس باشیم!!!

  4. سعید

    استاندار اشاره ای به استعفای فرماندار و مشکلات دیگر کرد . لطفا بفرمایید مشکلات دیگر چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×