» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: هرگز نباید در مذاکرات چشم امید به غربی ها داشته باشیم/آل سعود باید پاسخگوی جنایات خود در یمن باشد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: هرگز نباید در مذاکرات چشم امید به غربی ها داشته باشیم/آل سعود باید پاسخگوی جنایات خود در یمن باشد

اردیبهشت 25, 1394 0010

امام جمعه مبارکه با انتقاد از تهاجم نظامی رژیم آل سعود به یمن و کشتار کودکان، زنان و مردان بی گناه این کشور گفت: آل سعود باید پاسخگوی جنایات خود در یمن باشد.

حجت الاسلام محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با بیان اینکه آل سعود به نفع آمریکا و اسراییل با مردم مظلوم یمن جنگ می کند، گفت: این رژیم جنایتکار، خود را مدافع و خادم حرمین شریفین می داند، اما از سوی دیگر، مسلمانان یمن را به خاک و خون می کشد.
وی با انتقاد از کشورهای غیر متعهد در برخورد با مسئله یمن گفت: آنها باید برای مردم مظلوم یمن جلسه اضطراری تشکیل دهند و راه حل های کمک به آن را بررسی کنند.
امام جمعه مبارکه سکوت معنادار مجامع بشری در برابر جنایتهای آل سعود در یمن را محکوم کرد و افزود : مردم یمن، انسان هایی مسلمان، معتقد به مبانی اسلام، فقیر و مظلوم هستند و نیاز به حمایت دارند.
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده باید مردم را در جریان مذاکرات قرار دهند و ما هرگز نباید در مذاکرات چشم امید به غربی ها داشته باشیم.
وی گفت : آمریکا و متحدانش همچنان به دنبال بهانه تراشی و مذاکره زیر سایه تهدید هستند در حالی که هیات مذاکره کننده هسته ای کشورمان با در نظر گرفتن تمام خطوط قرمز از سوی مقام معظم رهبری و ملت ایران در پی احقاق حق هسته ای ایران هستند.

http://imna.ir/images/docs/000190/n00190824-b.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×