» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » جلسه پرسش و پاسخ هیات رئیسه دانشگاه مجلسی با دانشجویان
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

جلسه پرسش و پاسخ هیات رئیسه دانشگاه مجلسی با دانشجویان

اردیبهشت 24, 1394 008

سرپرست واحدشهر مجلسی در جلسه پرسش و پاسخ هیات رئیسه دانشگاه با دانشجویان گفت: در آینده نزدیک کتابخانه واحد که حقیقتا یکی از بهترین کتابخانه های دانشگاههای آزاد اسلامی استان می باشد به ساختمان جدید دانشکده فنی ومهندسی امیر کبیر واحد انتقال خواهد یافت و دانشجویان از امکانات وقابلیت کتابخانه الکترونیکی استفاده خواهند نمود.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان واحد شهر مجلسی به همت دفتر نظارت وارزیابی به تفکیک رشته ها و باحضور هیات رئیسه در سالن کنفرانس دانشگاه برگزارشدو دانشجویان در فضایی صمیمی به بیان ایده ها، نظرات و انتقادات خود پرداختند.

به گزارش مهندس صنعتگر مسول دفترنظارت وارزیابی ,دکتر فرید نعیمی سرپرست واحد شهر مجلسی پس از اظهار نظر دانشجویان در زمینه های مختلف وطرح سوالات در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت اعیاد خجسته ماه رجب واشاره به مبعث پیامبر اکرم ایشان را اسوه فرهیختگان قلمداد کرد ودستیابی به مکارم اخلاقی را سر لوحه دانشگاهیان عنوان نمود و در ادامه به پاسخ سوالات مطرح شده توسط دانشجویان در زمینه های ایاب ذهاب , وب سایت ودروس جبرانی دانشجویان کارشناسی ارشد پرداخت. درپایان آقایان دکتر امامی مدیر گروه برق وکامپیوتر و مویدی مدیر گروه معارف نیز به سئولات دانشجویان پاسخ دادند.

IMG_9678

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×