» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » گزارش تصویری کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی مبارکه – پلیس راه اصفهان – شیراز
شهرستان مبارکه - عکس - مطالب ویژه

گزارش تصویری کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی مبارکه – پلیس راه اصفهان – شیراز

اردیبهشت 23, 1394 0011

مراسم گلنگ زنی پایگاه امداد نجات جاده ای شهدای امدادگر هلال احمر شهرستان مبارکه با مشارکت فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد محمدی بعد ازظهر سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات شهدای امدادگر در سه راهی مبارکه گفت : این مسیر در محورارتباطی شمال به جنوب قرار کشور گرفته و برای خدمات رسانی امدادی به مردم و مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه از سالهای گذشته تا کنون خدمات متعددی به شهرستان مبارکه ارائه داده است، گفت: احداث پایگاه امداد و نجات در این نقطه منافع استانی و شهرستانی در پی خواهد داشت.

امام جمعه مبارکه گفت : شهرستان مبارکه از ظرفیت های بسیار بالای صنعتی و کشاورزی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ایجاد پایگاه امداد و نجات در جاده های ارتباطی زمینه ساز کاهش سوانح، تصادفات و خسارات ناشی از آنها می شود گفت : در کنار انجام کارنیکو و پسندیده ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای ، پیشنهاد احداث نمازخانه با امکانات بهداشتی مناسبی جهت رفاه حال مسافران و مردم شهرستان مبارکه را به مجتمع فولاد مبارکه می دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیزدراین مراسم با اشاره به آمار بالای 632 حادثه از سال 90 تا کنون در این منطقه گفت : با وجود افزایش تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین و تعداد فزاینده خودروهای سبک و سنگین هر چقدر هم که جاده ها استاندارد باشد ، تصادفات جاده ای اجتناب ناپذیر است.

بهرام سبحانی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه احداث پایگاه را متعهد شده و جمعیت هلال احمر هم تامین تجهیزات آن را متقبل شده است گفت : وجود مراکز امداد و نجات جاده ای وتوسعه این مراکز برای نجات جان انسانها اهمیت بسیاری دارد.

سبحانی با بیان اینکه امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهدای امدادگر مبارکه باشیم گفت : طبق برنامه زمانبندی که پیمانکار طرح متعهد شده پروژه به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه با بیان اینکه احداث نمازخانه مناسب در این محل را نیز بررسی می شود ،گفت : پایگاههای هلال احمر ، بیمارستانها و آتش نشانیها از جمله مراکزی هستند که همیشه در جهت خدمت به مردم تلاش می کنند .

مومنی گفت : اصفهان بواسطه اینکه در مرکز کشور قرار گرفته و وسعت زیادی دارد، بیشترین آمار حوادث جاده ای کشور را داراست.

پایگاه امدادونجات بین شهری شهدای امدادگر واقع در سه راهی مبارکه جنب پلیس راه اصفهان- شهرضا در پنج هزار مترمربع عرصه و با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد ریال با کمک مجتمع فولاد مبارکه احداث می شود.

گزارش تصویری اختصاصی پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه از این مراسم را در زیر مشاهده نمایید:

عکاس: عبدالله جعفری

IMG_1734 IMG_1731 IMG_1726 IMG_1724 IMG_1714 IMG_1815 IMG_1806 IMG_1799 IMG_1794 IMG_1792 IMG_1783 IMG_1779 IMG_1775 IMG_1771 IMG_1763 IMG_1758 IMG_1755 IMG_1747 IMG_1742 IMG_1739 IMG_1737

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×