» عمومی » فرهنگی ادبی » جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین آفتاب ملی می‌شود
فرهنگی ادبی

جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین آفتاب ملی می‌شود

اردیبهشت 22, 1394 0018

اصفهان- معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درسازمان بهزیستی جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین درصورت امکان درسطح بین‌المللی و درغیر این صورت در سطح ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی سخنگویی ظهر امروز در آئین اختتامیه سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین آفتاب که به همت اداره کل بهزیستی استان اصفهان در محل تالار کوثر اصفهان برگزار شد با بیان اینکه امروز معلولین با توانایی‌هایی که دارند مسئولان را به میدان آورده‌اند، اظهار داشت: از این رو اجرای هنر تئاتر توسط معلولین اوج توانمندی آنها را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش سه برابری بودجه هنر در سازمان بهزیستی در سال جاری بیان داشت: عرصه هنر را می‌توان تاثیرگذارترین عرصه برای نشان دادن توانایی‌های معلولان دانست ضمن آنکه در این هنر بسیاری از نیازها و انتظارات معلولان از مردم و مسئولان نیز عنوان می‌شود.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی که معتقد است امروزه با توسعه هنر تئاتر در بین مسئولان سد بین معلولان و جامعه شکسته شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سازمان بهزیستی جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین در صورت امکان در سطح بین‌المللی و در غیر این صورت در سطح ملی برگزار خواهد شد.

گفتنی است که در سومین جشنواره تئاتر معلولین آفتاب چهار اثر کمدی اکتشافات به کارگردانی اعظم دلدار از استان قم، گل گیس و چوپان به کارگردانی مصطفی محمدی پور از استان چهارمحال و بختیاری، بزبز قندی و گرگ ناقلا به کارگردانی امیر شیخ جبلی و محمد معلمی و قصه بخت به کارگردانی زهرا بکتاش از استان اصفهان به مرحله کشوری راه یافتند.

1638423

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×