» عمومی » ورزشی » مطالبه ۲۰۰ میلیون تومانی هیئت هندبال اصفهان از فولاد مبارکه
ورزشی

مطالبه ۲۰۰ میلیون تومانی هیئت هندبال اصفهان از فولاد مبارکه

آذر 1, 1392 1010

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه  وبه نق از تسنیم، با اشاره به عملکرد چند ماهه اخیر هیئت هندبال استان اصفهان اظهار کرد: شرکت در چهار دوره مسابقات کشوری و کسب مقام قهرمانی رده نونهالان، نوجوانان و امید دختران در رشته هندبال ساحلی از جمله فعالیت‌های هیئت هندبال استان اصفهان بوده و می‌توان گفت در زمینه اجرای مسابقات این هیئت یکی از فعال‌ترین هیئت‌های استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه نخستین تیم هندبال ساحلی بانوان توسط هیئت هندبال استان اصفهان در کشور ایجاد شده، افزود: برگزاری کلاس‌های داوری و مربی‌گری در سطح استان از دیگر اقدامات این هیئت به شمار می‌رود که این کلاس‌ها در آینده نیز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان پیرامون مشکلات مالی هیئت هندبال استان اصفهان بیان کرد: به علت وجود برخی مشکلات به هیئت‌های استان هیچ بودجه‌ای تعلق نمی‌گیرد و اداره کل ورزش و جوانان نیز تلاش زیادی برای حل مشکلات انجام داده‌اند ولی با توجه به مشکلات داخلی و فشارهای مالی که از طریق تامین بودجه ورزشگاه نقش جهان اعمال می‌شود، مشکلات مالی هیئت‌ها همچنان حل نشده باقی مانده است.

وی رسیدگی به مشکلات ادارات کل را از جمله اقداماتی که وزیر ورزش باید در اولیت کار خود قرار دهد دانست و افزود: وزیر ورزش باید برای حفظ انسجام، به مشکلات ادارات کل رسیدگی شود تا چرخ ورزش بتواند به حرکت خود ادامه دهد.

می‌آبادی تصریح کرد: هیئت‌ها استان اصفهان مشکلات مالی فراوانی دارند و هیئت هندبال نیز به دلیل وجود همین مشکلات تقریبا به مدت 2 سال است که هیچ حقوقی به مربیان، داوران و عوامل خود هیئت پرداخت نکرده و افرادی که در این هیئت در حال فعالیت هستند به دلیل احساس تعهد و مسئولیتی که دارند مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه هیئت هندبال بیش از 200 میلیون تومان از باشگاه فولاد مبارکه مطالبه دارد، گفت: اگر مطالبات هیئت از باشگاه ذوب‌آهن و فولاد مبارکه پرداخت شود، بسیاری از مشکلات این هیئت حل می‌شود ولی با وجود تلاش بسیار برای دریافت این مطالبات، هنوز نشده‌اند.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان شرایط کنونی هندبال استان اصفهان را بسیار نابسامان دانست و خاطرنشان کرد: نه تنها هندبال استان بلکه هندبال ایران در وضعیت چندان مطلوبی قرار ندارد و به عنوان رئیس هیئت هندبال استان اصفهان قبلاً به صورت مکتوب ابراز نگرانی کرده‌ام بنابراین مسئولان باید برای بهبود این وضعیت تلاش کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×