» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ذاکر اصفهانی سکاندار اتوبوسرانی مبارکه شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

ذاکر اصفهانی سکاندار اتوبوسرانی مبارکه شد

اردیبهشت 21, 1394 0310

سعید ذاکر اصفهانی به عنوان سکاندار اتوبوسرانی مبارکه معرفی شد و آرمینه از این سازمان خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، مراسم معرفی ذاکر اصفهانی و تکریم آرمینه، روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان شهری و شهرداری و جمعی از کارکنان سازمان اتوبوسرانی مبارکه در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

شهردار مبارکه در این آیین با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در زمان تصدی آرمینه گفت: نیروی انسانی کارآمد، منابع مالی و مدیریت صحیح موجبات پیشرفت یک سیستم و یا سازمان را فراهم می آورد.

محمد شرفا افزود: سازمان اتوبوسرانی یکی از سازمان هایی است که مستقیم با مردم در ارتباط است و این مهم سبب می شود تا مدیران این سازمان، همه توان، مدیریت و برنامه ریزی های دقیق خود را برای جلب رضایت شهروندان بکار گیرند.

شرفا خطاب به مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مبارکه بر ارتقای شاخص های بهره وری ناوگان اتوبوسرانی و کیفبت ایستگاهها و بکارگیری سامانه های نوین حمل و نقل، ایجاد مهندسی ترافیک و حمل و نقل هوشمند در مدیریت شبکه و ناوگان، افزایش مباحث رفاهی پرسنل و کارکنان اتوبوسرانی و فراهم نمودن زمینه افزایش مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز گفت: علیرغم محدودیت های مالی، سازمان اتوبوسرانی باید توسعه یابد و مدرن شود.

خلیل طاهری همچنین با قدردانی از آرمینه مدیر عامل سابق اتوبوسرانی مبارکه گفت: ایشان مدیری زحمتکش و بی حاشیه بود و در مدت مسئولیت، برای رضای خدا و اعتلای فرهنگ کار کرد.

مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری مبارکه نیز با بیان اینکه حمل و نقل یکی از شاخصه های توسعه هر کشور است، گفت: تلاش خواهیم کرد با تحقق اهداف سازمانی، چشم انداز خوبی را برای این سازمان در آینده ای نه چندان دور ترسیم کنیم.

ذاکر اصفهانی با بیان اینکه هر گوشه ای از شهرداری مکانی برای خدمت به شهروندان است، ابراز امیدواری کرد با همراهی و یکپارچگی پرسنل خدوم این سازمان، اتوبوسرانی مبارکه به جایگاه اصلی خود برسد.

http://img7.irna.ir/1394/13940220/81602694/81602694-6443069.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 3

  1. محسن

    سلام یعنی دراین شهر یک نفرنیست که توانایی اداره اتوبوس رانی راداشته باشد

    • علی

      سلام.البته که هست.ولی از نیروهای بومی باید حمایت بشود که متاسفانه نمی شود.پس بهتر که مدیران غیر بومی باشند تا لااقل سازمان تحت تکلیف انها بلا تکلیف نباشد.

  2. پژمان

    ای کاش ازمدیران شهرستان برای این منسب ها استفاده میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×