» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ساخت پهباد نشان از تجلی اراده ملت ایران دارد
اخبار شهرستان مبارکه

ساخت پهباد نشان از تجلی اراده ملت ایران دارد

آذر 1, 1392 1031

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایمنا، حجت الاسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه مبارکه با بیان اینکه ساخت این پهباد در نوع خود یک پیشرفت بسیار ارزشمند است افزود : امروز ایران به پیشرفت‌های شگرف و خیره‌کننده‌ای دست یافته ‌است و در سطح جهانی ‌جایگاه ممتازی دارد.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به توانمندی ایران در ‌طراحی، ساخت قطعات و سیستم‌های ‌هواپیما، اظهارداشت: ایران امروز به ویژه در ساخت انواع پهپاد در سطح منطقه و جهان به نقطه قابل قبولی رسیده ‌و از جایگاه رفیعی برخوردار است.
امام جمعه مبارکه با بیان اینکه استان اصفهان یکی از استانهای پیشرو در کشور است گفت : استان اصفهان در زمینه مذهب ،کشاورزی ،صنعت ایثارگری از جایگاه و درجه والایی در کشور برخوردار است.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه استان اصفهان از نظر تعداد شهدا ،جانبازان و ایثارگران از جایگاه ویژه ای برخوردار است اظهار داشت :این استان از ظرفیت و توان بالایی در تمام زمینه ها برخوردار است که باید مسئولان توجه ویژه ای به آن داشته باشند.
وی با بیان اینکه شهرستان مبارکه با بیش از ۵۷۰ واحد صنعتی در بحث اشتغال جوانان با مشکل جدی مواجه است گفت :این شهرستان رتبه دوم بیکاری را در استان اصفهان دارد.
امام جمعه مبارکه به آلایندگی صنایع موجود در استان اصفهان و شهرستان مبارکه اشاره کرد و گفت :آلایندگی بیش از حد صنایع یکی دیگر از معضلات شهرستان مبارکه است.
وی با بیان اینکه برای حل مسائل ومشکلات شهرستان مبارکه باید آنها را ریشه یابی کنیم، گفت : مهمترین عامل بوجود آمدن مسائل و مشکلات امروز جامعه ، ضعف ها ،نزاع ها و اختلافات فرقه ای در بین جناح های سیاسی است.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه امروز فرصت و توان دعوا و اختلاف بر سر مسائل سیاسی و جناحی وجود ندارد گفت: بهترین راه این است که برادارنه و با رفاقت در کنار هم زندگی کنیم و با همدلی و همراهی از خسارت ها جلوگیری کنیم و فرصت های بدست آمده نهایت استفاده را ببریم.
وی با بیان اینکه در شهر مسلمانان باید نشانه مسلمانی مشاهده شود تصریح کرد: صدای موذن و بانگ اذان باید هر ظهر و مغرب از همه مساجد شهرستان به گوش برسد.
امام جمعه مبارکه با بیان اینکه ایران یکی از قربانیان تروریسم است ،حادثه تروریستی انفجار در بیروت و کشته شدن تعدادی از هموطنان را محکوم کرد و گفت : انفجار انتحاری در لبنان نتیجه تصمیمات در دنیای استکباری و گره خوردن استکبار با صهیونیسم و جریانات عقب افتاده القائده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×