» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » مراسم بزرگداشت روز معلم دانشگاه آزاد مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

مراسم بزرگداشت روز معلم دانشگاه آزاد مبارکه

اردیبهشت 19, 1394 0010

نشست صميمانه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با حضور هیأت رییسه ،اعضاء هیأت علمی و حق التدریس به مناسبت روز معلم در مرکز تفریحی سرارود برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، دکتر عبداله هادی سرپرست دانشگاه با اشاره به ایام خجسته ماه رجب و تقارن میلاد فرخنده مولود کعبه ، حضرت علی (ع) مقام بلند و رفیع معلم را ستایش نمود و ضمن گرامی‌داشت مناسبت‌ها، سالی سرشار از موفقیت را برای تمامی همکاران دانشگاهی از خداوند متعال مسئلت نمود.
در ادامه نشست دکتر هادی ضمن تشکر از زحمات اعضای هیأت علمی در سال گذشته، رئوس برنامه‌ها و رویکردهای علمی و اجرایی دانشگاه را تبیین نمود.
وی با اشاره به لزوم مشارکت همه اعضای هیأت علمی جهت نیل به موفقیت و ارتقاء جایگاه دانشگاه گفت: از جمله این تصمیمات، انتخاب مدیران گروه‌های آموزشی توسط اعضای هیأت علمی است.
وی اضافه نمود: این تفکر تنها با مشارکت همه جانبه اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان دانشگاه امکان پذیر است و از تمامی همکاران درخواست نمودند دیدگاه‌های خود را در این خصوص ارائه نمایند.
سرپرست دانشگاه در خصوص برخورداری دانشگاه از نیروهای با تجربه و جوان بیان نمود. در کنار هم بودن این دو نیروی ارزشمند و سرنوشت ساز باعث خواهد شد که دانشگاه واحدمبارکه را دانشگاهی بسازیم که در شأن استان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و این هدف فقط از طریق همفکری و ایفای نقش همه همکاران در تمام زمینه‌ها مسیر می‌باشد. این نشست با اهداء هدایایی به استادان حاضر در جلسه و ضیافت ناهار به پایان رسید.
IMG_0819_1 IMG_0821

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×