» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » مراسم بزرگداشت روز معلم در دانشگاه آزاد مجلسی
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

مراسم بزرگداشت روز معلم در دانشگاه آزاد مجلسی

اردیبهشت 19, 1394 0013

مراسم بزرگداشت روز معلم و نشست صمیمی با امام جمعه با حضور استادان در واحد شهر مجلسی برگزار شد.

اعضای هیات علمی تمام وقت وحق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی در مراسمی که به مناسبت پاسداشت هفته معلم برگزار شد، توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شهیدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، دکتر فرید نعیمی در آیین پاسداشت مقام معلم گفت: بر پایی چنین جلساتی به مصداق من لم یشکر الخاق لم یشکر المخلوق می باشد ودر اصل هدف از این گرد همایی ها پیام خداقوت ودست مریزاد هیات رئیسه دانشگاه به استادان خدوم وتجلیل از زحمات بی شائبه ایشان می باشد. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، پیروی از این معلم بزرگ را در کلیه شئون زندگی یک استاد مایه پیشرفت وتعالی قلمداد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی امام جمعه شهر مجلسی سخنران ویژه این مراسم بود که بابیان ابعاد شخصیتی استاد مطهری این شهید گرانقدر را معلمی آگاه به زمان خود که نقش کم نظیر در روشنگری و گسترش تزکیه و تهذیب در میان اقشار مردم داشت برشمرد.

در ادامه مراسم دکتر محسن کیوانفرد معاون دانشجویی آموزشی واحد شهر مجلسی طی سخنانی از زحمات یکساله استادان تقدیر وتشکر کرد و حاضرین با هدایای فرهنگی مورد تجلیل قرار گرفتند..

IMG_9653

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×