» عمومی » علمی آموزشی » کنکور امسال تغییر نمی کند/ تاریخ جدید برای حذف کنکور
علمی آموزشی

کنکور امسال تغییر نمی کند/ تاریخ جدید برای حذف کنکور

اردیبهشت 17, 1394 0010

معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: در حال حاضر در شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث تقسیم بندی مناطق برای برپایی آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیر دولتی در حال بررسی بوده و هنوز تصمیم قطعی درباره تغیییر نحوه برگزاری آن گرفته نشده است.

علی زرافشان ، در پاسخ به اینکه آیا امسال تغییری در نحوه برگزاری آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیر دولتی خواهیم داشت؟ اظهار کرد: شیوه برپایی کنکور در سال جاری برای ورود داوطلبان به مراکز آموزش عالی سراسر کشور تغییر نخواهد کرد و آزمون مذکور مانند سال گذشته در موعد تعیین شده برگزار می شود.

کنکور سه سال دیگر حذف می‌شود
وی در ادامه افزود: در حال حاضر بحث تقسیم بندی مناطق برای برپایی این آزمون در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال بررسی است و هنوز درباره تغیییر نحوه برگزاری آن تصمیم قطعی گرفته نشده است. براین اساس می توان گفت امسال هم کنکور با همان شرایط سال گذشته برپا خواهد شد.

معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش، در خاتمه گفت: آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیر دولتی درسال ۹7حذف و داوطلبان براساس سوابق تحصیلی در دانشگاهها پذیرفته می‌شوند.

 

اخبار دانشگاه – میزان

http://www.beytoote.com/images/stories/news/94/02/9402-15m2106.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×