» عمومی » سرگرمی » فال روز 1 آذر 1392
سرگرمی

فال روز 1 آذر 1392

آبان 30, 1392 1017

فروردین:

امروز پروژه های ناخواسته تان را تمام کنید. ذهن باهوش و آگاهیتان از اتفاقات اخیر به شما کمک می کنند که وظایف خسته کننده را تمام کنید. شاید احساس کنید که باید روی پروژه های رقابتی سخت تر کار کنید. اگر ثابت قدم باشید پیروز خواهید شد.

اردیبهشت:

امروز داشتن یک همراه روحیه تان را حفظ می کند و انرژیتان را برای کار کردن برای خودتان افزایش می دهد. از فرصت استفاده کنید و به خانواده تان سری بزنید و اصلا داروانه رفتار نکنید. خواهرتان از زندگیش راضی است و نباید به او برای داشته هایش حسادت کنید. احساسات شخصی به شما آرامش می دهند. بگذارید که جریان داشته باشند.

خرداد:

ذهن زیرکی دارید که می تواند در حین کار کردن روی مصاحبه های شغلی کمکتان کند. مشکلات امروزتان را مرتب کنید و بدنبال علت مشکلات عاطفیتان باشید. تغییراتی ایجاد کنید که برایتان آرامش به همراه داشته باشند. امروز اطرافیانتان را قانع بکنید و پیشنهادشان را قبول کنید که شام شما را دعوت کنند.

تیر:

امروز خیلی روز پرمشغله ای خواهد بود. بین پروژه های داخل خانه و محل کار گیر افتاده اید. از شما درخواست شده که سرویس داوطلابانه ای در یک گروه مذهبی ارایه بدهید. باید این کار را انجام بدهید. نترسید! امروز می توانید هرکاری که آغاز کرده اید را تمام کنید.

مرداد:

رویاهایتان خیلی برایتان اهمیت دارند، ولی مرتب آنها را پشت گوش می اندازید. در ذهنتان کسی که می خواهید باشید را گم کرده اید. نیاز دارید که وحدت موجود در زندگیتان را احساس کنید. در روحتان تعادلی را برقرار کنید. یاد بگیرید نه تنها به طور احساسی بلکه بطور روحی هم عشق بورزید. با انها که هم صحبتتان هستند واضح سخن بگویید و به آنها بفهمانید که به کمک نیاز دارید. تا وقتی خودتان را نجات ندهید نمی توانید دنیا را نجات دهید.

شهریور:

به زندگی روحیت و فیزیکیتان تخیل و درک و فهم را وارد کنید. شما یک ذهن خیلی علمی دارید، ولی این تنها چیزی نیست که در دنیا وجود دارد. باید خودتان را بشناسید و به روحتان نیز گوش بدهید. به مسجد بروید و در آنجا آرامش روحی کسب کنید.

مهر:

یک تکنیک خیلی خارق العاده یاد می گیرید که در انجام دادن کارهایتان خیلی کمکتان می کند. این موفقیت در دنیای کار و تجارت موفقیت را برایتان تضمین می کند. همین تکنیک را در زندگی معنوی و احساسیتان به کار بروید تا تبدیل به فرد کاملا متفاوتی شوید. امروز همسر و فرزندانتان را در آغوش بگیرید.

آبان:

یک فرد خیلی نزدیک به شما از ایده ها و پروژه هایتان حمایت می کند. شاید حتی از شما درخواست کند که در یکی از پروژه هایش با او همکاری کنید. روز خیلی خوبی است برای اینکه با آنهایی ارتباط برقرار کنید که مدتهاست باهم ملاقاتی نداشته اید. نیازهایتان را ارزیابی کنید و به سمتشان پیش بروید.

آذر:

می بینید که پروژه های آسانتان خیلی جالب هستند و دوستانتان را جذب خود می کنند. حس شوخ طبعیتان را حفظ کنید و افکارتان را به دیگران تحمیل نکنید. امروز درمورد آینده تان باید تصمیماتی جدی بگیرید. به حس شمتان گوش بدهید.

دی:

امروز دو گزینه برای سرمایه گذاری دارید. یکی از آنها ریسک بالایی دارد و دیگری ریسکش متوسط است. البته اگر سرمایه گذاری با ریسک بالا موفق شود نتیجه خیلی خوبی خواهد داشت. البته اگر این سرمایه گذاری شکست خورد تمام پس اندازتان را از دست خواهید داد. چه تصمیم سختی! به تمام اطلاعات نگاهی بیندازید و با کارگذارتان حرف بزنید.

بهمن:

شاید از همکارانتان انتظار نوعی حمایت داشته باشید. امروز بحث هایی پیش می آیند و می توانید اگر مسیر بلند بالا را انتخاب کنید مسئولیت های مثبتی را به وجود بیاورید. به مشاورتان در خانه و محل کار گوش بدهید و پیشنهادشان را انجام بدهید. زندگی کردن مثل اطرافیانتان می تواند خیلی مثبت باشد.

اسفند:

امروز انتخاب هایی پیش رویتنان قرار می گیرند. یکی از انها ممکن است که شما را محدود کند و باعث شود که آزادی و استقلالتان را از دست دهید. شاید فرصت این را داشت باشید که گزینه دیگر را انتخاب کنید که دارای آزادی، پول کمتر و خلاقیت بالا می باشد. امروز انتخاب هایتان را سبک سنگین کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×