» عمومی » فرهنگی ادبی » پیشنهادی برای ساخت سرود تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی نداشته‌ام
فرهنگی ادبی

پیشنهادی برای ساخت سرود تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی نداشته‌ام

آبان 30, 1392 0018

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه وبه نقل از مهر ، امروز رسانه‌ها خبری مبنی بر پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به محسن یگانه، سیروان خسروی و گروه “سون” برای ساخت تعدادی آهنگ برای سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 را منتشر کردند که سیروان خسروی این خبر را تکذیب کرد.

سیروان خسروی خواننده پاپ کشورمان با بیان این که تا امروز هیچ پیشنهادی برای ساخت سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 به او نشده است، به خبرنگار مهر گفت: من این خبر را تازه می شنوم و تا امروز هیچ تماسی از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای خواندن و یا ساخت سرودی برای تیم ملی ایران نداشته ام.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال برای ساخت سرود تیم ملی فوتبال به او شود، قبول خواهد کرد یا خیر؟ بیان کرد: اگر پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال به من شود، قبول کردن یا نکردن آن بستگی به شرایط این پیشنهاد دارد.

در خبرها آمده بود، فدراسیون فوتبال از محسن یگانه، گروه سون و سیروان خسروی که نام آن ها به عنوان خواننده های پرطرفدار موسیقی پاپ سر زبان هاست، درخواست کرده برای سرود تیم ملی، آهنگ های خود را بسازند و به فدراسیون تحویل دهند تا در نهایت کمیته فرهنگی فدراسیون بین گزینه های مختلف، بهترین آهنگ را به عنوان سرود رسمی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 انتخاب و معرفی کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×