» عمومی » ورزشی » مطمئنا سرخابی ها ۲۹ اردیبهشت فروخته می شوند
ورزشی

مطمئنا سرخابی ها ۲۹ اردیبهشت فروخته می شوند

اردیبهشت 15, 1394 009

به گزارش خبرگزاری مهر ، حسن زمانی با اشاره به تعیین زمان بعدی مزایده سرخآبی ها گفت: تمام افرادی که به هر دلیلی نتوانستند در مزایده قبلی شرکت کنند می توانند با تکمیل موارد ناقص، مجددا در مزایده شرکت کنند.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در خصوص مشکلی که باعث رد صلاحیت حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین ایرانیان برای خرید پرسپولیس شد، گفت: یک ابهام مالی و بانکی در خصوص شخص حسین هدایتی وجود داشت که در صورت برطرف شدن آن، مشکلی برای حضور در مزایده آتی نخواهد داشت.

زمانی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم ارائه تقاضا برای خرید سهام باشگاه استقلال، این باشگاه چگونه واگذار خواهد شد، گفت: برای مزایده بعدی قطعا یک تا دو خریدار برای باشگاه استقلال اعلام آمادگی خواهند کرد و نیازی به شیوه های فروش غیر از مزایده نیست.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در پایان با بیان اینکه متقاضی خرید استقلال در حال حاضر در حال برطرف کردن مشکل خود جهت حضور در مزایده بعدی است، خاطرنشان کرد: حتم داریم در مزایده بعدی که ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد سرنوشت سرخآبی ها تعیین شود.

وی در ادامه به خبرگزاری خانه ملت توضیح داد: این مزایده پس از رد صلاحیت خریدار پرسپولیس و عدم واریز مبلغ مورد نظر از سوی خریدار استقلال به ۲۹ اردیبهشت ماه موکول شد.

1680672

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×