» عمومی » ورزشی » صعود مقتدرانه ساحلی بازان ایران با برتری برابر ایتالیا
ورزشی

صعود مقتدرانه ساحلی بازان ایران با برتری برابر ایتالیا

آبان 30, 1392 0010

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود به مصاف تیم ایتالیا رفت و بازی را با نتیجه 7 بر 7 در وقت قانونی به پایان رساند و در ضربات پنالی این ملی پوشان پرافتخار ایران بودند که پیروز میدان شدند.

سومین دیدار تیم فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای در امارات عصر امروز (پنجشنبه) برگزار شد که شاگردان اوکتاویو مقابل ایتالیا به برتری رسیدند.

این بازی در سه وقت قانونی و وقت اضافه با تساوی 7-7 خاتمه یافت و تیم ملی کشورمان موفق شد در ضربات پنالتی 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد و در مجموع با نتیجه 10 بر 9 به برتری برسد و ضمن کسب سومین برد متوالی خود در این مسابقات به عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. در این بازی به نظر می‌رسید سوت‌های داور به سود ایتالیاست اما این موضوع هم نتوانست مانع پیروزی ملی پوشان کشورمان شود.

فرید بلوک باشی و مسلم مسیگر (هر کدام دوبار)، مهدی حسنی، پیمان حسینی و محمد احمدزاده گل‌های ایران را در جریان بازی به ثمر رساندند.

همچنین فرید بلوک باشی، علی نادری و مهدی حسنی پنالتی‌های اول و دوم و سوم را به گل تبدیل کردند تا ایران به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

شاگردان اوکتایو در دو دیدار گذشته خود روسیه و برزیل را در ضربات پنالتی شکست داده بودند.

ایران در مرحله نیمه نهایی با تیم صدرنشین گروه اول ( امارات یا سوئیس) دیدار خواهد کرد. این مسابقه ساعت 18:45 روز جمعه برگزار خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×