» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه: مبارکه ظرفیت ایجاد صنعت آلاینده دیگری را ندارد/گردشگری صنعتی پاک، ماندگار و پایداری است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه: مبارکه ظرفیت ایجاد صنعت آلاینده دیگری را ندارد/گردشگری صنعتی پاک، ماندگار و پایداری است

اردیبهشت 14, 1394 0011

سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: شهرستان مبارکه ظرفیت ایجاد صنعت آلاینده دیگری را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، محمدرضا اعتمادی در جلسه تجلیل از اعضای شوراهای شهرستان مبارکه با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی در همه حال خود را وقف خدمت به مردم نموده اند، گفت: کار شورایی کار فوق العاده سخت و دشواری است.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم و انجام کار خیر ثواب ابدی در پی دارد، اظهار داشت: شوراهای اسلامی تاثیر گذارترین نهاد قانون‌گذار و فراگیر کشور هستند که در آن از ظرفیت فوق العاده افراد نخبه و باسواد در شهرها و روستاها استفاده شده است.
وی خطاب به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان مبارکه گفت: باید قدر خود را بدانید و متوجه باشید که چه تکالیف و وظایف حساس و مهمی بر عهده دارید.
سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه با بیان اینکه به این نکته هیچ اعتقادی ندارم که شورا مدیر شهر و روستا باشد و یا اینکه مدیریت شهرداری و دهیاری را بر عهده داشته باشد، تصریح کرد: شورا روح است نه جسد و تعیین می کند که اقتضائات هر محلی از نظر مادی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی چه چیزهایی باید باشد.
اعتمادی با بیان اینکه شهردار و دهیار نباید برای بودجه ای که یکبار از شورا امضاء گرفته، هیچگونه دغدغه ای داشته باشد، اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم از فرصت هایی که در شهرستان بدست می آوریم بهتر استفاده کنیم، باید به جای اینکه به بی اثر کردن مدیریت ها بپردازیم به تثبیت مدیریت ها کمک کنیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه در ادامه با بیان اینکه این شهرستان دیگر ظرفیت اینکه صنعت آلاینده دیگری در آن ایجاد شود ندارد، خاطرنشان کرد: باید به دنبال ایجاد صنایع پاک و غیرآلاینده همانند صنعت گردشگری ، ورزش و …. برویم.
وی با بیان اینکه گردشگری صنعتی فوق العاده پاک، ماندگار و پایداری است، گفت: با توجه به وجود ۲۰ کیلومتر از ساحل زیبای زاینده رود در شهرستان مبارکه توجه به صنعت گردشگری در این شهرستان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و می تواند درآمدزایی خوبی به همراه داشته باشد.
اعتمادی با بیان اینکه باید به گونه ای از منابع ملی استفاده کنیم که قابلیت تجدید پذیری آنها از بین نرود، گفت: اگر نسل های قبل از ما از محیط زیست و منابع ملی و خدادادی بد و نامطلوب استفاده کرده بودند امروز ما این منابع ارزشمند را در اختیار نداشتیم.
وی با بیان اینکه اعضای شوراها بخصوص در روستاها ،باید در زمینه حفظ و حراست از منابع طبیعی و خدادادی توجه بیشتری داشته باشند، گفت: دست و دل بازی بیش از حد در مصرف سنگ، آب و منابع موجود معدنی چیزی برای نسل های بعدی باقی نمی گذارد.
سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی گفت: نامگذاری سال‌های گذشته از طرف مقام معظم رهبری با رویکرد اقتصادی انجام می گرفت، ولی امسال به دلیل در پیش بودن برگزاری دو انتخابات مهم و حساس در کشور نامگذاری با رویکرد دیگری انجام شد.
وی با بیان اینکه مشارکت آگاهانه و فعالانه مردم در انتخابات همه مشکلات را برطرف می کند، افزود: همه مسوولان و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها وظیفه دارند در راستای رضایتمندی و جلب نظر مردم و ایجاد شور و نشاط و حضور گسترده مردم در انتخابات تلاش نمایند.

farmandar

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×