» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » رییس شورای اسلامی شهر مبارکه: مشورت یکی از ارکان مهم سلامت در تصمیم گیری هاست
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه: مشورت یکی از ارکان مهم سلامت در تصمیم گیری هاست

اردیبهشت 14, 1394 0110

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: مشورت یکی از ارکان مهم سلامت در تصمیم گیری‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، خلیل طاهری با تبریک فرارسیدن روز ملی شوراها، به اعضای شوراهای شهر و روستا شهرستان مبارکه اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری گردیده امیدواریم بتوانیم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری قدم‌های مثبت و شایسته ای در جهت حل مشکلات جامعه شهری برداریم.

وی با بیان اینکه مشورت یکی از ارکان مهم سلامت در تصمیم گیری هاست، گفت: جامعه ای که سنت مشورت و هم فکری و نظرخواهی در آن حاکم است بهترین راه و کامل‌ترین مسیر را برای توسعه همه جانبه در پیش رو خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: در دیدگاه اسلام مشورت کردن افزون بر هدایت انسان او را از تنگناها می رهاند و در انجام امور نیرومند می سازد و مایه برکت، فهم و بصیرت انسان می گردد و او را به رضای خالق نزدیک می کند و به رای خالص می رساند.

وی گفت: خدا را شاکریم پس از سپری شدن ۳ دوره از شورای اسلامی، دوره چهارم شورای شهر مبارکه، با انتخاب ۹ نفر از طرف مردم شهر مبارکه در سال ۹۲ کلید خورد و در طول مدت گذشته از عمر شورا علی‌رغم وجود نقاط ضعف و قوت توانسته است با هم‌فکری و تعامل تمامی اعضاء در اجرای وظایف قانونی خود عملکرد قابل قبولی داشته است.

طاهری اضافه کرد: این شورا در پایان دو سال ماموریت خود توانسته با تشکیل جلسات متعدد و با تصویب مصوبه های اثرگذار و مثبت، گام‌های بلندی را در جهت توسعه و آبادانی همه جانبه شهر مبارکه و ایجاد زیرساخت های اساسی برای رسیدن به یک شهر سالم با توجه به ظرفیت های عظیم فرهنگی و اجتماعی بردارد.

sho2

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. رسول

    با سلام

    لطفا از رئیس شورا سوال شود حالا که معتقد به مشورت هستید و گربه ایشان بر نمیخورد و فضولی نباشد بفرمایند که منظورشان از این همه پرانتز باز کردن برای حسینیه مرکزی و حرفهای مختلف و اعداد و ارقام متفاوت که در سخنرانی ها و مصاحبه ها انجام میدهند چیست؟و منظورشان از این که یکی از طبقات میدان سمبلیک به حسینیه اختصاص دارد چیست ؟ پس تکلیف زمین های موقوفه حسینیه چه میشود؟آیا خداوکیلی شورا قصد ساختن میدان را دارد یا حسینیه ؟

    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×