» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » جلسه پرسش و پاسخ هیات رئیسه دانشگاه آزاد مبارکه با دانشجویان
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

جلسه پرسش و پاسخ هیات رئیسه دانشگاه آزاد مبارکه با دانشجویان

اردیبهشت 9, 1394 0016

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، سرپرست دانشگاه واحد مبارکه در جلسه پرسش و پاسخ هیات رئیسه دانشگاه با دانشجویان گفت: قطعا دانشگاهی تحول انگیز، نوآور و خلاق مستلزم وجود یک فضای با نشاط و آزاد برای ابراز نظر کردن و مشارکت فعال در برنامه های فرهنگی، آموزشی است.
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان به تفکیک رشته ها با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحدمبارکه در آمفی تئاترواحد مبارکه برگزار گردید.به گزارش روابط عمومی واحد دکتر عبداله هادی سرپرست واحدمبارکه گفت: امیدوارم که نشست در فضای همکاری، همراهی و همدلی برای حل مسائل و مشکلات باشد .دکتر هادی افزود: باید برای پیشرفت علمی و فناوری دانشگاه و کشور تلاش کنیم و مطمئنا تلاش دانشگاه برای رشد علمی و توانمندی های دانشجویان است زیرا سرمایه های اصلی دانشگاه و کشور شما دانشجویان عزیز هستید.
وی گفت: دانشگاه ها بایداز آموزش محور به سمت دانشگاه های پژوهش محوروکارآفرین حرکت کنند .وی ادامه داد: قطعا دانشگاهی تحول انگیز، نوآور و خلاق مستلزم وجود یک فضای با نشاط و آزاد برای ابراز نظر کردن و مشارکت فعال در برنامه های فرهنگی، آموزشی است. سرپرست واحد مبارکه نیز طی سخنان خود اشاره کرد انشاءاله برگزاری چنین جلساتی بتواند منشاء تصمیم گیری و تسریع امور و ارائه خدمات شما دانشجویان باشد. دکتر هادی افزود مدیریت دانشگاه نیز نیاز به گفتگو و شنیدن نقاط ضعف ها ، قوت ها و کاستی دارد ونظرات شما دانشجویان عزیز می تواند در جهت دهی ذهن مدیریت دانشگاه موثر باشد. ایشان بر تشکیل جلسات منظم و متوالی در دانشکده ها در سه بخش اساتید ،کارکنان و دانشجویان تاکید نموده و اشاره کرد، دانشجویان می توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت حضوری، از طریق صندوق های ارتباط با ریاست دانشگاه که دردانشکده ها نصب شده وهمچنین از طریق ایمیل PRESIDENT@MAU.AC.IRیا سیستم پیامک 10003161 مطرح نمایند.
دکتر مسعود فولادی معاون آموزشی واحد نیز تصریح کرد : برگزاری جلسات پرسش و پاسخ همانند یک گفتگوی خانوادگی است که در کمال آرامش ، امنیت و آزادی برگزار می گردد و دانشجویان می توانند نظرات خود را جهت پیشبرد دانشگاه با هدف منفعت جمعی ارائه نمایند و دیدگاه های دانشجویان می تواند در نگرش مدیریتی اثر بخش باشد.وی افزود: از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی این است که به درآمدهای کشوروابسته نبوده و هیچ بودجه ای دریافت نمی کند وفقط از محل شهریه دانشجویان فعالیت می نماید.لذاهمیشه جهت بهبودکیفیت آموزشی تلاش نموده و دراین راستا از انتقادات وپیشنهادات سازنده استقبال می نماید.لازم به توضیح است در این جلسه دانشجویان در فضایی صمیمی به بیان ایده ها، نظرات و انتقادات خود پرداختند.

IMG_0643 IMG_0732 IMG_0751

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×