» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار شهرستان مبارکه استعفا داد/محمد رضا اعتمادي به عنوان سرپرست منصوب شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار شهرستان مبارکه استعفا داد/محمد رضا اعتمادي به عنوان سرپرست منصوب شد

اردیبهشت 7, 1394 01015

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی فرمانداری مبارکه، وطن خواه مدير كل سياسي و انتخابات استانداري اصفهان در جلسه پرسنلي فرمانداري مباركه با اشاره به جايگاه فرهنگي ،اجتماعي ،حمل و نقل و صنايع شهرستان مباركه افزود: بايستي به اين شهرستان توجه ويژه اي شود.

وي با اشاره به مسائل و مشكلات كشورهاي همسايه از جمله يمن،عراق،سوريه و … خاطر نشان كرد:بحمداله در كشور ايران امنيت برقرار است و همه ما اين آرامش و امنيت را مديون شهداي عزيزمان هستيم.

وطن خواه به شعار سال(دولت و ملت ،همدلي و همزباني )اشاره نمود و تاكيد كرد:دولت قدرت خود را از ملت مي گيرد و ملت نيز هميشه در صحنه بوده است ؛چيزي كه مهم است همدلي و همزباني اين دو است و اميدواريم همه افراد اين شعار را در راس امور خود قرار داده و پذيرش اين اصل مهم بين آنها نهادينه گردد.

وي تصريح كرد:اين شعار نمود داخلي وخارجي در پي خواهد داشت كه يكي از آنها مذاكره بزرگترين قدرت هاي جهاني با ايران است و اين نشان هنده قدرت و جايگاه ايران در جهان است؛در اين مذاكرات محور اساسي ايران بوده است.

مدير كل سياسي و انتخابات استانداري با بيان اينكه مهمترين نمود داخلي اين شعار برگزاري انتخابات است تاكيد كرد : امسال انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي را در پيش رو داريم كه بسيار حساس مي باشد و در استان نيز انتخابات ميان دوره اي شوراهاي اسلامي شهر و روستا كه فاقد شورا بوده اند را داريم.

وي با بيان اينكه مهندس احمدي فرماندار شهرستان مباركه به دليل كانديداتوري و شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي از سمت خود استعفا داد افزود:الحق و والانصاف ايشان آنچه در توان داشت در طبق اخلاص گذاشته بود و صادقانه كار ميكرد.

وطن خواه محمد رضا اعتمادي معاون فرماندار شهرستان مباركه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداري معرفي نمود و از زحمات و تلاشهاي ارزنده مهندس احمدي تشكر و قدرداني نمود و از پرسنل فرمانداري خواست با تعامل و همكاري همه تلاش خود در جهت پيشبرد اهداف سازمان به كار بندند.

 

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، مهندس سید محمد علی احمدی از تاریخ 29 شهریور 1393 حدود 8 ماه عهده دار مسولیت فرمانداری شهرستان مبارکه بود.

https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/sews.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 10

  1. unknow

    شهري كه ثبات مديريت نداره بايد ……….. گرفت :D

    • سعید

      امان ازاین عزل ونصب ها.چهارمین فرمانداردرسه سال.سومین شهردار.سومین مسول تربت بدنی .سومین صنعت ومعدن و……….بااین وضعیت انتظارپیشرفت وترقی هم داریم.ایشان فک کنم تازه مسیرفرمانداری رایاد گرفته بودکه رفت.

      • عباس

        سعید جان و دیگر همشهریان علت استعفا ثبات مدیریت در شهرستان نیست علت این هست که طبق قانون انتخابات مسئولین دولتی تا خرداد ماه باید از پست دولتی استعفا دهند تا بتوانند کاندیدای مجلس شوند

        • محمود

          دوست عزیز اینگونه …… ……. ها ……. نیست اگر بحث انتخاباتی بود فرماندار محترم روز بیست و هفت خرداد ماه استعفای خود را تقدیم استانداری مینمودند
          فلذا توجه داشته باشید که مردم امروز با ……. سال پیش فرق دارند و بسیار حساس و دقیق به اخبار اطرافشان توجه دارند

        • پاویون

          بله خوووووودقیقاایشان استعفادادند!!!!

  2. ایمان

    لطفاعلت این عزل ونصب هارابرای مردم بیان کنیدتاباواقعیت های شهرستان بیشتراشناشوند وهویت واقعی بعضی افرادبرایشان مسجل شود.

  3. حسن سیدرحمان

    البته این استعفا ظاهری میباشد آیا در پشت پرده چه خبر است

  4. رسول

    سلام

    والا چی بگیم ؟ هیچی نگیم بهتره

  5. مخاطب

    خیلی خوشایند نبود

  6. پژمان

    چشم نماینده ی محترممون روشن باشه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×