» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » کلنگ احداث نمازخانه مدرسه ریحانه روستای احمدآباد مبارکه بر زمين زده شد
اخبار شهرستان مبارکه

کلنگ احداث نمازخانه مدرسه ریحانه روستای احمدآباد مبارکه بر زمين زده شد

آبان 29, 1392 20111

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایمنا، احمد مالکی مدير آموزش و پرورش مبارکه در ابتداي آیین با تقدير و تشكر از اقدام خداپسندانه خيران بر توجه ويژه‌ به جايگاه نماز، در خصوص اهميت نماز تاکید کرد.
وی با بیان اینکه يكي از مهمترين عبادات ما نماز است، گفت: خيلي خوشحاليم كه خيرين ما اقدام به احداث و ساخت نمازخانه در مدارس مي کنند.
مدير آموزش و پرورش مبارکه با بیان اینکه آموزش و پرورش وظیفه دارد محیطی آرام، زیبا و با نشاط برای تحصیل دانش آموزان فراهم کند، گفت: تمام اقداماتی که در آموزش و پرورش انجام می شود با هدف تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش دانش آموزان است.
وی با بیان اینکه احداث مدرسه و نمازخانه یک کار نیک، خداپسندانه و ماندگار است، گفت: اين امر  سبب مي شود تا فرزندان ما با معنويت انس بيشتري بگيرند و فضاي مدارس ما معطر به عطر نماز جماعت و ساير آداب اسلامي شود.
مالکی با بیان اینکه نخستین نیت خیرین اقامه نماز و تربیت اسلامی دانش آموزان است، گفت: هدف از تربیت اسلامی رشد، تعالی و پیشرفت انسان است.
گفتني است؛ این نماز خانه اي با مساحت۱۱۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال که ۶۰ درصد آن توسط خيران و مابقی توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان پرداخت خواهد شد در محوطه حياط اين مدرسه كلنگ زني شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×