» مطالب ویژه » افتتاح 4 سالن خانه ورزش روستایی در شهرستان مبارکه
مطالب ویژه - ورزش شهرستان مبارکه

افتتاح 4 سالن خانه ورزش روستایی در شهرستان مبارکه

اردیبهشت 5, 1394 0011

طی مراسمی با حضور رییس هیات ورزش های روستایی استان اصفهان ۴ خانه ورزش در روستاهای دستگرد مهرآوران ، زودان، احمدآباد و میرآباد از توابع بخش گرکن جنوبی شهرستان مبارکه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، سرهنگ مهدی اسدی در این آیین بر لزوم رفع کمبودهای ورزشی در روستا‌ها تأکید کرد و یادآور شد: تأسیس خانه‌های ورزش روستایی یکی از اهداف هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی استان اصفهان برای جبران بخشی از نیازهای ورزش روستایی بویژه برای بانوان است.
وی با بیان اینکه شعار امسال ما هر روستا یک خانه ورزش است اظهار امیدواری کرد: جوانان ورزشکار روستایی بتوانند با استفاده از امکانات به وجود آمده ورزشی در روستا‌ها در راستای تربیت بدنی و سلامت خود تلاش کنند.
رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان هدف از افتتاح خانه های ورزش روستایی را ایجاد زیرساختهای ورزشی در روستاها و غنی سازی اوقات فراغت جوان عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد با کمک مسوولین گام‌های بیشتری در راستای توسعه ورزش روستایی برداشته شود.
خانه ورزش روستای دستگرد مهرآوران در حسینیه این روستا به ابعاد ۵۰۰ متر، خانه ورزش روستای زودان در زیرزمین خانه فرهنگ این روستا به ابعاد ۲۵۰ متر مربع، خانه ورزش روستای احمدآباد در سالن ورزشی بازسازی شده به ابعاد ۳۵۰ متر مربع و خانه ورزش روستای میرآباد در دبستان قدیمی این روستا و دارای تجهیزات ورزشی از جمله تاتامی، میز پینگ پنگ میز فوتبال دستی، تخته دارت، شطرنج می باشد.

موسوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه در ایین این بهره برداری گفت: خوشحالیم که توانستیم چهار خانه ی ورزش روستایی را در روستا های احمد اباد ،دستگرد مهر اوران ،زودان و میر اباد تجهیز و مورد استفاده ی روستاییان عزیز قرار گیرد.

وی افزود : در سدد هستیم که با کمک های مسئولین برای تمامی روستا های این شهرستان یک خانه ی ورزش دایر نماییم .

این چهار خانه ی ورزش روستایی با کمک های هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و نماینده مردم شهرستان مبارکه دکتر علی ایرانپور و با اعتباری بالغ بر هشتاد میلیون ریال تجهیز شده است .

DSC_9194

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×