» اخبار ایران و جهان » نوبخت: دولت ،پای تعهدات خود به مردم ایستاده است
اخبار ایران و جهان

نوبخت: دولت ،پای تعهدات خود به مردم ایستاده است

اردیبهشت 5, 1394 009

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: دولت تدبیر و امید نسبت به تعهدات خود با مردم وفادار است.

به گزارش ایسنا محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاح برنامه گسترش مراقبت های اولیه سلامت حاشیه‌ شهرها در یاسوج افزود: ۲۰ماه، فرصت کافی برای ارزیابیِ وعده‌های دکتر روحانی در ارتباط با تحول در کشور و بهبود خدمات به مردم است.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت در سیاست خارجی مثبت‌ بوده است، بیان کرد: در عرصه‌های خارجی رییس جمهور وعده داد که دولت تدبیر و امید حلقه‌ تنگ محاصره تحریم را بشکند و برای این کار نیز باید با عناصر اثرگذار خارجی وارد صحبت شود که شاهد بوده‌ایم در ایام نوروز نمایندگان دیپلماسی ما با ۶ کشوری که همگی در سطح وزرای خارجه وارد مذاکرات شدند، شب و روز به مباحثه و مذاکرات مفیدی پرداختند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاطرنشان کرد: وعده‌ رئیس‌جمهور حل مسأله، طیِ مذاکره با دولتمردان رده‌اول این کشورها بود و تحقق این وعده‌ دولت در حالی بود که این کشورها تا پیش از این به‌هیچ عنوان حتی آمادگی مذاکره با کشور ایران نداشتند اما اکنون تلاش می‌کنیم که حقوق مردم ایران را عزتمندانه به دست آوریم.

نوبخت با بیان اینکه مهار تورم، خروج از رکود و بهبود رشد اقتصادی از دیگر وعده ها و موفقیت‌های دولت تدبیر و امید بود، تصریح کرد: افزایش رشد اقتصادی از منفی ۶٫۸ درصد به مثبت ۴درصد و کاهش قابل‌توجه تورم از جمله اقدامات دولت در عرصه اقتصاد بود که این روند بهبود وضعیت اقتصادی ادامه خواهد یافت.

وی به خدمات دولت در بخش سلامت و درمان اشاره کرد و ادامه داد: سیاست و تلاش دولت این بوده که خدمات دولتی به مردم با کمترین هزینه باشد که دولت در این زمینه طرح‌هایی از جمله طرح تحول نظام سلامت را در دستور کار خود قرار داد. این طرح موجب کاهش هزینه‌ درمان از جیب مردم شده و اگرچه هزینه‌ بسیاری به دولت تحمیل می‌کند اما دولت به نحو شایسته بر وعده‌های خود ایستادگی کرد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی عنوان کرد: البته این تحولات، لازم است اما کافی نیست و یقیناً باید عدالت و توازن را هم در ارائه‌ خدمت در نظر می‌گرفتیم.

نوبخت با اشاره به اینکه تعمیم خدمات سلامت به حاشیه‌ شهرها اقدامی در راستای پیشرفت و عدالت است، اضافه کرد: این طرح نمادی از وفاداری و صداقت دولت نسبت به تعهدات خود است.

وضع موجود کهگیلویه و بویراحمد شایسته مردم این استان نیست

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: وضع موجود استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته مردم این استان نیست.

http://images.khabaronline.ir/images/2015/4/position50/15-4-22-13131139402011414349535144124.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×