» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » معاون فرماندار شهرستان مبارکه: تامین سلامت، بستر توسعه اجتماعی و اقتصادی است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

معاون فرماندار شهرستان مبارکه: تامین سلامت، بستر توسعه اجتماعی و اقتصادی است

فروردین 31, 1394 1010

معاون فرماندار شهرستان مبارکه گفت: تأمین سلامت جسمی و روانی و اجتماعی بعنوان بستر توسعه اجتماعی و اقتصادی تلقی می شود.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، محمد رضا اعتمادی روز دوشنبه در اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان مبارکه در سال 94، گفت: تلاش کارکنان بخش بهداشت و درمان و پزشکان شهرستان مبارکه و همدلی و همزبانی مردم باعث خواهد شد در سال جدید پیشرفت های چشمگیر در تحقق اهداف نظام سلامت دولت تدبیر و امید داشته باشیم.

اعتمادی با اشاره به جایگاه حاکمیتی حوزه سلامت و اهمیت و اولویت کارگروه مربوط اظهار داشت: در گذشته مقوله سلامت یک پدیده شخصی بوده اما با نوسازی جوامع و ایجاد دولت های مردمی و مدرن این موضوع تبدیل به یک حق و درخواست اجتماعی در داخل کشورها شده و در زمره تعهدات بین المللی قرار گرفته است.

اعتمادی با اشاره به اینکه امروز نظام سلامت در کشورهای مختلف شکل گرفته است، گفت: سیمای سلامت امروز دگرگون شده و مسأله نابرابری سلامت و دسترسی به خدمات سلامت بعنوان یک شاخص توسعه دنبال می شود.

وی با اشاره به برکات نظام جدید سلامت به عنوان افتخار اجرایی دولت تدبیر و امید برای مبارکه اظهار داشت: بخشی از مشکلات زیر بنایی و نیروی انسانی این بخش با اجرای طرح تحول برطرف شده و یا در حال پیگیری می باشد.

اعتمادی خواستار تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از بیماریهای شایع در فصول مختلف سال شد و ادامه داد.

در ادامه این نشست دکتر شهرام حاجیان رئیس شبکه بهداشت و درمان مبارکه بر اجرای مصوبات جلسه قبل و یگیری برای اجرای مصوبات تاکید کرد.

81578403-6400314

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×