» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهردار مبارکه: ادامه راه شهدا ضامن استمرار و سربلندی نظام اسلامی است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهردار مبارکه: ادامه راه شهدا ضامن استمرار و سربلندی نظام اسلامی است

فروردین 31, 1394 009

شهردار مبارکه گفت: تلاش برای تحقق اهداف و آرمان های شهیدان ضامن استمرار سربلندی نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایمنا، محمد شرفا در دیدار با خانواده شهید صریریان و خانواده جانباز مختاری از شهدا و جانبازان ارتش در مبارکه افزود: تا زمانی که با صلابت در مسیر شهدا و رزمندگان حرکت کنیم، توطئه های دشمنان علیه کشورمان کارساز نخواهد بود.
وی عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا، از خودگذشتگی ایثارگران و رزم مجاهدانه رزمندگان و ایثارگران دانست و گفت: همراهی، صبر و پایداری خانواده شهدا در حصول این دستاوردهای ارزشمند نقشی بی بدیل داشته است.
شرفا با تاکید بر برنامه ریزی و اهتمام جدی مسوولان در جهت توجه به نیازهای مادی و معنوی خانواده های شهدا، خدمت به آنان را افتخاری بزرگ و از وظایف اصلی مسوولان دانست و افزود : دیدار با خانواده این عزیزان و تکریم و تجلیل خانواده شهدا در دستور کار مسئولان قرار دارد.
در این دیدار که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش برگزار شد، شهردار مبارکه با بیان اینکه ارتش قبل از انقلاب در خدمت نظام طاغوت بود تصریح کرد: فرمانده هان رشید و مسلمانی چون شهید صیاد شیرازی در ارتش حضور داشتند که ضمن هدایت ارتش مذهبی و مکتبی به فکر خدمت به مردم محروم نیز بودند.
وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح وظیفه خود می دانند که همواره در جهت حفظ امنیت کشور با کسب اقتدار نظامی، تلاش کنند. اظهار کرد: فرمانده هان معتقد ارتش در جریان هشت سال دفاع مقدس خدمات شایانی به میهن اسلامی ارائه کردند و تجربیات پر باری در اختیار فرمانده هان جوان جنگ قرار دادند.

http://imna.ir/images/docs/000187/n00187630-b.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×