» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » سومین همايش ملی کاربردعلوم ورزشی درپیشرفت تربیت بدنی و ورزشی قهرمانی در دانشگاه آزاد مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

سومین همايش ملی کاربردعلوم ورزشی درپیشرفت تربیت بدنی و ورزشی قهرمانی در دانشگاه آزاد مبارکه

فروردین 31, 1394 0012

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه با هدف فراهم آوردن زمينه ارائه آخرين يافـته هاي علمی در تربيـت بـدنی و علوم ورزشی و ايجاد بســتری مناسب جهت جذب اساتيد و دانشجويان برای تحقيق و پژوهش و در نهايت بهره گيری از يافته های پژوهشی در راستای بررسی و حل مشکلات و موانع موجود در راه توسـعه ورزش کشـور علی الخـصوص اسـتان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در نظر دارد سومین همايش ملی “کاربردعلوم ورزشی درپیشرفت تربیت بدنی و ورزشی قهرمانی” را برگزار نمايد.
دکترعبداله هادی سرپرست دانشگاه و رییس همایش دراین خصوص بیان داشت : با استعانت از درگاه خداوند متعال و پس از برگزاری موفقیت آمیز دودوره همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی، سومین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴برگزارشود.
وی افزود: هدف ازاین همایش، هم‌اندیشی و هم‌فکری دانشجویان علوم ورزشی با رویکردی کاربردی است. بدون تردید، حضور اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان در این همایش، تاثیر زیادی در رشد و ارتقا علوم ورزشی در بین دانشجویان خواهد داشت.
دکتر سیداحمدطبائیان دبیر کل این همایش افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه مفتخر به برگزاري سومین همايش ملی “کاربردعلوم ورزشی درپیشرفت تربیت بدنی و ورزشی قهرمانی” با هدف توانمند سازي و تبادل يافته هاي علمي دانشجويان رشته تربيت بدني و علوم ورزشي سراسر كشور مي باشد. ضمن اين كه اين همايش فرصت مغتنمي است براي دانشجويان تربيت بدني و علوم ورزشي كه يافته هاي علمي خود را به معرض داوري و قضاوت اساتيد و بزرگان اين حوزه گذاشته و با طرح پژوهش هاي علمي خود در جمع متخصصان و صاحب نظران اين  دانش  نواقص و مشكلات كار خود را يافته و اصلاح نمايند. لازم به توضيح است اين همايش 30 و 31 اردیبهشت ماه سال جاری به مدت دو روز در واحد مبارکه برگزار خواهد شد.
خانم دکتر مشکاگشا دبیرعلمی همایش گفت: از بهمن ماه سال93 پذیرش مقالات آغاز شد که 220 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد و با نظر هیات داوران تعداد120 مقاله در رشته های مختلف ورزشی پذیرش شد.
دبیر علمی همایش اظهار داشت: مقالات در محورهای مدیریت وبرنامه ریزی ورزشی،فیزیولوژی ورزشی،روانشناسی ورزشی ورفتارحرکتی،بیومکانیک ورزشی،حرکات اصلاحی وآسیب شناسی ورزشی  ارسال و به دو صورت سخنرانی و پوستر در همایش ارائه می شود.
وی کیفیت مقالات ارسال شده را طبق نظر هیات داوران در سطح بالا دانست و افزود: شرکت کنندگان در همایش به مدت دو روز مقالات خود را با حضور اساتید بزرگ و متخصص تربیت بدنی و علوم ورزش ارایه می کنند.
Poster-Uni-end(1)

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×