» عمومی » فرهنگی ادبی » هنرمندان صنایع دستی ایران به فلورانس می‌روند
فرهنگی ادبی

هنرمندان صنایع دستی ایران به فلورانس می‌روند

فروردین 31, 1394 008

هفتاد و نهمین نمایشگاه صنایع دستی فلورانس در حالی فعالیت خود را آغاز می‌کند که ۷ هنرمند از هنرمندان و فعالان صنایع دستی ایران نیز در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، هنرمندان و فعالان صنایع دستی کشورمان از تاریخ ۴ تا ۱۳ اردیبهشت امسال با حضور در هفتاد و نهمین دوره نمایشگاه صنایع دستی فلورانس ایتالیا، جلوه‌هایی ناب از این هنر صنعت ایرانی را در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

در این دوره فعالانی از استان‌های مازندران، تهران، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و البرز  شرکت می‌کنند و تولیداتی در رشته‌هایی مثل منبت و معرق، احجام فلزی، زیورآلات سنتی، گلیم و ورنی، چاپ باتیک و همجوشی شیشه را به نمایش می‌گذارند.

حضور هنرمندان ایرانی در این نمایشگاه بین‌المللی به همت دفتر صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی و راستای توسعه صادرات صنایع دستی صورت گرفته و طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده زمینه‌های لازم برای حضور هنرمندان صنایع دستی کشورمان در نمایشگاه‌های خارجی متعددی در طول سال ۱۳۹۴ فراهم آمده است.

نمایشگاه صنایع دستی فلورانس به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای بین‌المللی در این حوزه هر سال در کشور ایتالیا برگزار می‌شود و با استقبال چشمگیری از سوی علاقمندان همراه می شود. امسال نیز هفتادو نهمین دوره این نمایشگاه از تاریخ ۴ تا ۱۳ اردیبشت ماه در این کشور برگذار می‌شود.

1666855

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×