» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان شد

آبان 28, 1392 0217

به گزارش سایت شمس مبارکه بهرام سبحانی با صدور حکمی توسط مدیرعامل ایمیدرو، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان شده و از امروز سکان مدیریتی فولاد مبارکه را به عهده گرفته است.

مسعود سمیعی‌نژاد از مهر ماه سال 1389 به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه انتصاب شد و سه سال مدیریت مجموعه فولاد مبارکه اصفهان را به عهده داشت.

اما امروز بهرام سبحانی با صدور حکمی توسط مدیرعامل ایمیدرو، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان شده و از امروز سکان مدیریتی فولاد مبارکه را به عهده گرفته و جایگزین مسعود سمیعی‌نژاد شده است.

البته از روز گذشته اخبار تأیید نشده‌ای مبنی بر انتخاب بهرام سبحانی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان وجود داشت، اما امروز این اخبار مورد تأیید قرار گرفت.

 

بر اساس ارزيابي هاي به عمل آمده از سوي دفتر مطالعات و پژوهش هاي روزنامه هاي سياست روز اسامي 30 چهره شاخص اقتصادي کشور در طول 30 سال انقلاب اسلامي معرفي شد که در اين ميان مهندس بهرام سبحاني مدير عامل ذوب آهن اصفهان جزء 30 چهره شاخص معرفي شده است .

مهندس بهرام سبحاني در سال 1330 متولد شد و داراي مدرک مهندسي مکانيک از دانشگاه اوکلاهما در آمريکا مي باشد . وي تاکنون به عنوان مدير فني فولاد مبارکه ، مسئول واحد انرژي و سيالات فولاد مبارکه ، مجري و مدير عامل فولاد خراسان از ابتداي عمليات خاکبرداري تا زمان بهره برداري ، معاون برنامه ريزي و توسعه ، معاون بهره برداري ذوب‌آهن اصفهان انجام وظيفه نموده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Mohammad

تعداد دیدگاهها: 2

  1. ایران زمین

    ضمن عرض سلام خسته نباشید
    لطفا به برسنل فولاد به خاطر زحماتی که در فولاد میکشندبیشتر رسیدگی کنید وبه جای کم کردن حق الزحمه ای که شبانه روز در فولاد انجام میدهند از حقشون نزنید همان طور که خداوند در قران کریمفرمودند من از حق خودم میگذرم ولی از حق الناس نمیگذرم
    لطفا یک نگاه به برفراز حقوق در سال 92 بیندازید وبا الان مقایسه کنید بگذارید دعای خیر خانواده 14 هزار نفری فوتاد بشت سر شما باشد همان طور که بشت سر جناب اقای سمیعی نزاد هست
    به امیدان روز که دعای خانواده فولاد را بذیرا باشی

    • ایران زمین

      ضمن عرض سلام و خسته نباشید
      خانواده فولاد به رسیدگی بیشتر نیاز داره با توجه به تورم واجاره منزل وخرج مدارس واقساط وام لطفا خانواده فولاد را در یابید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×