» عمومی » ورزشی » توضیحاتی در مورد استفاده کارلوس کی‌روش از «گروگان»
ورزشی

توضیحاتی در مورد استفاده کارلوس کی‌روش از «گروگان»

فروردین 27, 1394 0010

بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران درباره نشست خبری کارلوس کی روش و استفاده این مرد پرتغالی از کلمه «گروگان» توضیحاتی ارائه و تاکید کرد نباید چهره او را در بین مردم مخدوش کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر در این توضیح آمده است: شاید تصویر مشتهای گره کرده سرمربی تیم ملی پس از برد سرنوشت ساز برابر کره جنوبی در اولسان جزو ماندگارترین تصویرهای فوتبال ایران باشد، یا بعدتر از آن پرچم سه رنگ ایران در مشتهای کارلوس کی روش که شد «پرچم شانس».

بعدها انتقاد آشکار کی روش از تحریم‌های ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران هم در استرالیا به سوژه رسانه های مهم دنیا تبدیل شد. تمجید او از فرهنگ غنی مردم ایران و علاقه شان به فوتبال هم نشان داد که او چه ارتباطی با «ایران» پیدا کرده اما حالا به بهانه یک کلمه، تصویرسازی نادرستی از سرمربی تیم ملی صورت گرفته و بعضی به دلایل خاص با به راه انداختن پروپاگاندا قصد رسیدن به اهدافشان را دارند.

اینکه چگونه کلمه “گروگان” بهانه برخی شده که بخواهند قصدشان را بر ملاء کنند تنها یک طرف ماجراست اما واقعیت جایی است که بار دیگر حرفهای سرمربی تیم ملی در نشست خبری سه شنبه عصر را مرور کنیم؛ جایی که او تنها با اشاره به مشکلات مالیاتی اش گفت که بین فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و سازمان اداره امور مالیاتی مثل توپ پینگ پنگ شده و وضعیتش مثل یک گروگان است و ناگفته مشخص است كه منظور او از اين حرف بر خلاف تصويرسازي ايجاد شده است.

به هر حال علاقه کی روش به ایران چیزی است که حتی منتقدان هم به آن اذعان دارند و منصفانه نیست که با تصویرسازی نادرست، چنین تصویری را در بین مردم مخدوش کرد. اگر در این چند سال هم کی‌روش بارها بر تامین امکانات به بهترین شکل برای تیم ملی تاکید داشته، حرفش تنها در راستای منافع ملی بوده و این موضوع بارها توسط ریاست محترم فدراسیون فوتبال هم عنوان شده است.

13-11-19-11039f2f_3084

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×