» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مرکز هسته ای سری در شهر مبارکه…/ادعای جدید سرکرده فراری منافقین
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مرکز هسته ای سری در شهر مبارکه…/ادعای جدید سرکرده فراری منافقین

آبان 27, 1392 008

یک رسانه غربی بر اساس ادعای یکی از سرکردگان گروهک ترورریستی منافقین ودر راستای جریان سازی های خبری اتهام جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از خبرگزاری مهر، در آستانه مذاکرات ایران و گروه 1+5 بر سر مسئله هسته ای ایران در ژنو خبرگزاری انگلیسی “رویترز” به نقل از یکی از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین فضا سازی جدیدی را علیه برنامه هسته ای ایران آغاز کرد که مورد استقبال رسانه های رژیم صهیونیستی نیز قرار گرفته است.

یکی از سرکردگان گروهک منافقین مدعی شد، اطلاعاتی در دست دارد که نشان می دهد جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت یک مرکز هسته ای سری در عمق 600 متری زمین در 10اطراف شهر مبارکه اصفهان است.

در این گزارش تصریح شده است که در ادعای منافقین هیچگونه اشاره ای به نوع فعالیت این مرکز مورد ادعا نشده است.

این سرکرده فراری منافقین که در پاریس به سر می برد در عین حال گفت؛ این اطلاعات را به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه کرده است.

این ادعاها و فضا سازی های رسانه ای در حالی صورت می گیرد که مقامات آمریکایی ، روسی و ایرانی به دستیابی به یک توافقنامه هسته ای با ایران در مذاکرات آتی هسته ای که از روز چهار شنبه این هفته آغاز خواهد شد بسیار خوش بین هستند.

شایان ذکر است در روزهای گذشته مقامات رژیم صهیونیستی تلاش گسترده ای برای فشار به کشورهای غربی با هدف جلوگیری از دستیابی به یک توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5  آغاز کرده اند، توافقی که انتظار می رفت در دور قبلی مذاکرات حاصل شود که در پی سنگ اندازی های فرانسه،دوست نزدیک رژیم صهیونیستی و مرکز حضور سرکردگان گروهک تروریستی منافقین حاصل نشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×