» عمومی » ورزشی » واکنش رئیس فدراسیون جهانی والیبال به خبر ورود زنان به سالن
ورزشی

واکنش رئیس فدراسیون جهانی والیبال به خبر ورود زنان به سالن

فروردین 19, 1394 009

«آری گراسا» شنیدن خبرهایی مبنی بر اینکه زنان ایرانی اجازه حضور در سالن‌های ورزشی را پیدا خواهند کرد را خوشایند توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در روزهای اخیر خبری به نقل از عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش، انتشار یافته مبنی بر اینکه زنان اجازه پیدا می کنند تا در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند. البته این خبر از سوی یکی از مسئولان وزارت کشور رد شده است.

دکتر آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال، در واکنش به این خبر به سایت فدراسیون جهانی والیبال گفت: فدراسیون بین المللی والیبال شنیدن خبر آسان گرفتن حضور زنان در سالن ها را خوشایند می داند. البته تا این لحظه خیلی روشن نیست که آیا این قانون اجرا خواهد شد یا نه. این را باید قدمی دیگر در راه ورزش جهان دانست.

وی افزود: موجب خشنودی است که گفتگوهای سال گذشته پیشرفت های مثبتی در پی داشته و من از مقامات ایران و نیز مقامات فدراسیون والیبال ایران به خاطر انجام این کار مثبت تشکر می کنم. این خبر مدرکی در خصوص قدرت ورزش است و اینکه می تواند دگرگونی مثبت اجتماعی به همراه داشته باشد و فدراسیون بین المللی والیبال کار خود را ادامه خواهد داد تا به طور مشخص از حق زنان برای مشارکت در ورزش اطمینان حاصل کند.

IMG12114562

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×