» عمومی » علمی آموزشی » فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی/ برگزاری آزمون در ۱خرداد
علمی آموزشی

فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی/ برگزاری آزمون در ۱خرداد

فروردین 19, 1394 008

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور مجدد تمدید نمی شود و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۰ فروردین ماه فرصت دارند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: آخرین مهلت ثبت نام درآزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (۱۳ دستگاه اجرایی) برای به کارگیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و به منظور استخدام پیمانی آنان در سال ۹۴ و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رابطه با تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس ، تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۰ فروردین بوده و مجدد تمدید نخواهد شد.

وی افزود: به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در این مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه ثبت‌نامی منتشره در صورت واجدشرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد شرایط و ضوابط هر یک از دستگاه‌های اجرایی توضیح داد: شرایط و ضوابط ثبت‌نام در هر یک از دستگاه‌های اجرایی در دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۱۰ فروردین‌ماه روی سایت سازمان سنجش منتشر شده،است.

توکلی با تاکید بر اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌شود، در مورد تاریخ برگزاری و تعداد ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: این آزمون در تاریخ اول خردادماه ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۵۳ هزارو ۶۸۴  نفر تا به امروز (چهارشنبه ۱۹ فروردین ) دراین آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۳ نفر برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه ای و مابقی برای شرکت در آزمون سایر دستگاه های اجرایی نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/03/11/3/1616812.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×