» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » اسکان نوروزی بیش از 150 مسافر در دانشگاه آزاد مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

اسکان نوروزی بیش از 150 مسافر در دانشگاه آزاد مبارکه

فروردین 19, 1394 0021

دکتر عبداله هادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت : درعید امسال بیش از 150 مسافراز شهرهای مختلف کشورازخدمات اسکان نوروزی درخوابگاه دانشجویی سمیه بهره مندشدند.

سرپرست واحد مبارکه افزود: ستاد اسکان نوروزی واحد مبارکه در راستای اجرای سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه بسط و توسعه خدمات رفاهی به کارکنان و اعضای هیأت علمی و با هدف برنامه ریزی دقیق و به کارگیری حداکثر توان و ظرفیت ممکن نسبت به مهیا نمودن شرایط، امکانات و تجهیزات مورد لزوم، تشکیل شده است.
به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبرکه، عبدالرسول قربانی مسئول ستادنوروزی دانشگاه با بیان این خبرگفت: کارکنان و اعضای هیأت علمی از شهرهای مختلف با مراجعه به این واحددانشگاهی ازخدمات رفاهی و امکانات مختلف بهره مندودرهمین راستا میهمانان نوروزی از واحدهای،زنجان،رودسر،همدان،تهران،بوکان،میاندوآب،تهران شمال درخوابگاه دانشجویی سمیه اسکان داده شدند.
مسئول ستادنوروزی واحدمبارکه گفت: در این مدت بروشورهائی در رابطه با معرفی مکان های تاریخی و طبیعی استان اصفهان در اختیار میهمانان قرار گرفت و راهنمائی های لازم در رابطه با مسیرهای بازدید از این مکان ها به این عزیزان ارائه که با استقبال فراوانی مواجه شد

EPSON DSC picture RIMG0037

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×