» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مسافران نوروزی امسال در شهرستان مبارکه افزایش 68 درصد افزایش یافت
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مسافران نوروزی امسال در شهرستان مبارکه افزایش 68 درصد افزایش یافت

فروردین 18, 1394 0014

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مبارکه گفت: اقامت مسافران نوروزی در شهرستان مبارکه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، ولی الله رهبری با بیان اینکه ۴ هزار ۲۳۸ مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروز امسال در شهرستان مبارکه اقامت کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۵۱۱ نفر در هتل ها، مهمانپذیرها، مدارس، مهمانسراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و چادرهای مسافرتی در پارک های شهرستان اقامت کردند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مبارکه با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده سال آینده با افزایش چشمگیر گردشگر و اسکان مسافران مواجه خواهیم بود، گفت: بسترها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان مبارکه فرصتی برای جذب مسافر به بخش های مختلف شهرستان در طول سال و به ویژه فصل تابستان و بهار می شود که بسترسازی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری ضرورت دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به نظرسنجی های انجام شده گردشگران و مسافرانی که از شهرستان مبارکه دیدن کردند و در اماکن اقامتی این شهرستان سکونت داشتند میزان رضایتمندی عالی و مطلوبی از خدمات ارائه شده داشتند.

tahbari2054

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×