» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه اصفهان هزینه های شبکه فاضلاب مبارکه و کرکوند را تقبل کرد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فولاد مبارکه اصفهان هزینه های شبکه فاضلاب مبارکه و کرکوند را تقبل کرد

آبان 26, 1392 0018

فولاد مبارکه اصفهان همه هزینه های اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای مبارکه و کرکوند به طول 220 کیلومتر با اعتبار 500 میلیارد ریال را تقبل کرده است.

به گزارش سایت شمس مبارکه روابط عمومی آبفای مبارکه روز یکشنبه اعلام کرد: بر اساس توافق انجام شده بین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و شرکت فولاد مبارکه قرار شده این کار از محل تحویل پساب فاضلاب شهرهای کرکوند و مبارکه به فولاد مبارکه در یک پروژه 30 ساله انجام شود.

مرحله نخست عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب محلات نصیر آباد، مصلی، سرارود و قلعه لوله گذاری به طول 80 کیلومتر در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است .

آبفای مبارکه در نظر دارد امسال شبکه جمع آوری فاضلاب هسته مرکزی شهر مبارکه را تکمیل و همزمان نسبت به واگذاری و نصب بیش از سه هزار فقره انشعاب فاضلاب منازل و واحدهای این محلات اقدام کند.

در همین راستا از ابتدای سال آتی به ترتیب اجرای شبکه فاضلاب محله های صفائیه، دهنو، قهنویه، محمدیه، درچه و به موازات آن محلات شهر کرکوند صورت می گیرد .

روابط عمومی آبفای مبارکه اعلام کرد: تحقق برنامه دو ساله شرکت آب و فاضلاب برای تکمیل و اجرای شبکه فاضلاب این منطقه نیازمند همکاری مردم و مسوولان شهرستان به ویژه شهرداری و شوراهای اسلامی شهر است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×