» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » رئیس دانشگاه آزاد مبارکه: با همدلی و همزبانی در سال جدید، نظام آموزش عالی را ارتقا بخشیم
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

رئیس دانشگاه آزاد مبارکه: با همدلی و همزبانی در سال جدید، نظام آموزش عالی را ارتقا بخشیم

فروردین 16, 1394 007

 دكتر عبداله هادي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مباركه و اعضاي هيات رئيسه دانشگاه با جمع كثيري از استادان و كاركنان در نخستين روزهاي سال جديد ديدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، دکتر هادی در دیدار نوروزی کارکنان دانشگاه واحد مبارکه ضمن تبریک سال نو، به ویژگی ارزنده سال 94 اشاره کرد و گفت: سال 94 چند ویژگی مهم و ارزنده دارد. نخست این که بهار امسال بهار فاطمی بود و امیدواریم که عطر معنویت این ایام بر کل ایام سال سایه افکنده و بتوانیم در جهت تعالیم والای اخلاقی حضرت فاطمه (س) گام برداریم.

رئیس دانشگاه واحد مبارکه با اشاره به ویژگی دوم گفت: مقام معظم رهبری با درک شرایط داخلی، منطقه ای و جهانی و نامگذاری سال 94 به عنوان سال همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، بر روی نکته مهمی تاکید کرده اند. قطعا رمز بقای همه ما همدلی و همزبانی است که با وجود اختلاف، نمی توانیم آن طور که شایسته است اثر بخش باشیم . در سالی که به نام همدلی و همزبانی بین دولت و ملت نام نهاده شده، وظیفه ما این است که از خود شروع کرده و این همدلی و همزبانی را در دانشگاه نهادینه کنیم .

دکتر هادی با تاکید بر لزوم ارتقای آموزش عالی کشور تصریح کرد: ما می خواهیم نظام آموزش عالی را به سهم خود ارتقا بخشیم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با توانی که در خود دارد می تواند به این هدف کمک نماید.

وی همچنین تفاهم صورت گرفته در مذاکرات هسته ای در دولت تدبیر و امید را سومین ویژگی ارزنده امسال عنوان کرد و گفت: با این تفاهم، شور و شوق و امید به آینده بهتر در دل ملت ایران زنده شد و ما هم به سهم خود ضمن تقدیر و تشکر از دکتر روحانی ریاست جمهور و تیم مذاکره کننده هسته ای، تلاش می کنیم که این شور و شوق و نشاط را در درون دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کنیم که نوید بخش آینده ای بهتر باشد.

دکتر هادی خاطر نشان کرد: به پشتوانه معنویت فاطمی ، همدلی و همزبانی سال 94 و شور و شوق و امید نشات گرفته از تدبیر و تفاهم هسته ای، کار دانشگاه را با جدیت به پیش ببریم ودر پایان خاطر نشان کرد:کارکنان،اعضای هیات علمی بهترین سرمایه های این دانشگاه هستند.

IMG_0003

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×