» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه:تیم مذاکره کننده، عزتمندانه از حقوق هسته ای کشورمان دفاع کرد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه:تیم مذاکره کننده، عزتمندانه از حقوق هسته ای کشورمان دفاع کرد

فروردین 14, 1394 0014

امام جمعه مبارکه گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای مقابل شش کشور قدرتمند دنیا، عزتمندانه از حقوق هسته ای صلح آمیز کشورمان دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه مبارکه در مسجد جامع این شهر با قدردانی از زحمات و تلاشهای قاطعانه تیم مذاکره کننده هسته ای کشور، وزیر امور خارجه و رئیس جمهور گفت: این مذاکرات نشان داد که دولت آمریکا بیش از جمهوری اسلامی ایران به ادامه مذاکرات نیاز دارد.

وی تجاوز اخیر عربستان سعودی به یمن را ادامه تناقض گویی های این کشور درحوادث منطقه خاورمیانه ارزیابی کرد.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه در میدان سیاسی و تحولات منطقه همواره آل سعود علاوه بر حمایت از آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی بوده است، گفت: این کشور مقابل تجاوز رژیم اسرائیل به غزه سکوت کرد و به جای حمایت از دولت قانونی سوریه از تکفیریهای تروریست، حمایت می کند.

حجت الاسلام محمدی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین، مادر گرامی حضرت ابوالفضل العباس و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا از مسئولان خواست تا خواسته های این قشر را در اولویت قرار دهند.

امام جمعه مبارکه در آخرین روز از تعطیلات نوروزی از تلاش های شبانه روزی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان، پلیس راهور و انتظامی، هلال احمر، و تمامی دستگاههای خدمات رسان و فرهنگی که در برقراری امنیت و آرامش ایام سال نو حضور موثری داشتند، قدردانی کرد.

http://imna.ir/images/docs/000183/n00183260-b.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×