» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » انتقاد رئیس مجلس از نماینده منتقد وزیر پیشنهادی ورزش/ گودرزی منتقدش را در آغوش گرفت و بوسید!
اخبار شهرستان مبارکه

انتقاد رئیس مجلس از نماینده منتقد وزیر پیشنهادی ورزش/ گودرزی منتقدش را در آغوش گرفت و بوسید!

آبان 26, 1392 1011

اولین منتقد وزیر پیشنهادی ورزش نماینده مردم مبارکه اصفهان بود که از گودرزی خواست به تیم های سپاهان و ذوب اهن بیشتر کمک کند!

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علی ایرانپور ، نماینده مردم مبارکه اصفهان در نقد عملکرد وزیر پیشنهادی ورزش به تشریح نکات مختلفی پرداخت که با واکنش رئیس مجلس شورای اسلامی مواجه شد و لاریجانی به او گفت :« شما به عنوان منتقد ثبت نام کردی و باید انتقاد می کردی اما دارید مسائل را تشریح می کنید. لطفا انتقاد کنید!»

ایرانپور اما در بحث هایش این نکات را تشریح کرد:«اهمیت وزارت ورزش و جوانان به چند دلیل که مهمترین آن گستردگی پوشش دهی جمعیتی و گستردگی علاقمندیمردم است ، بر هیچ کس پوشیده نیست. وزارتی که جمعیت پویای کشور را در بر می گیرد و ورزش که برای مردم جذابیت دارد را در بر می گیرد.من با دکتر گودرزی که یک مدیر توانمند و دانشگاهی است چند نکته دارم. اول اینکه سنگینی بار وزارتخانه بعد از ادغامی که صورت گرفته است و کفه ترازو را به سمت ورزش سنگین کرده و این موضوع موضوعات جوانان را مغفول گذاشته است. ایشان برای بحث جوانان چه برنامه ای دارند؟آقای گودرزی شما که  دکتری دارید چقدر در میدان عمل ورزش و جوانان می توانید موفق باشید؟برنامه های ایشان در حوزه جوانان که بخش عمده جمعیت کشور هستند ، چندان روشن نیست و انتظار داریم به طور عملی برنامه های تان را در این حوزه تشریح کنید .»

او سپس به درباره نظام باشگاهداری کشور گفت:«ما دوست داریم دیدگاه های ایشان درباره تیم های شهرستانی و ورزش هایی که مهدشان در شهرستان های کشور است را بشنویم چون همیشه در حق تیم های شهرستانی جفا شده است. تیم هایی که با کمترین بودجه ، بیشترین بازدهی را دارند اما با سیاست های غلط وزارت ورزش و جوانان کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. مثلا همه پول ها صرف استقلال و پرسپولیس می شود و کمتر هزینه تیم های فولاد خوزستان ، سپاهان یا ذوب آهن شده اما عناوین را آن تیم ها بدست آوردند.»

او در ادامه پرسید:«برنامه زمان بندی شما برای پروژه های نیمه تمام چیست ؟ ما پروژه های نیمه تمامی داریم که قدمتی چند ده ساله دارند. ده ها سال از زمان وعده داده شده برای افتتاحش می گذرد اما خبری نشده است. ورزشگاه آزادی شهر مبارکه فقط 20 درصد پیشرفت داشته درحالی که باید یک دهه پیش آماده می شد. به هر حال مردم مبارکه دوست داشتند تیم شهرشان در ورزشگاه خودشان بازی کنند.آقای گودرزی برنامه شما برای واگذاری ورزشگاه های نیمه تمام به بخش خصوصی چیست؟ شهرداری های بسیاری از شهرها حاضرنداین مسئولیت را بر عهده بگیرند.» در اینجا بود که او با واکنش رئیس مجلس روبرو شد و وقتی قرار به انتقاد شد ، به گودرزی گفت:«موضع خودتان را در خصوص فتنه سال 1388 برای نمایندگان ملت مشخص کنید . »

با پایان حرف های نماینده مردم مبارکه ، درحالی که او داشت به سمت صندلی خود بر می گشت. گودرزی از روی صندلی بلند شد و نماینده منتقد را در آغوش گرفت و با او روبوسی کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×