» عمومی » ورزشی » تیم ملی امید فردا در آزادی غریبه می شود؟/مربیان تیم امید رفتار مطهری و جهانبخش را دیدند؟
ورزشی

تیم ملی امید فردا در آزادی غریبه می شود؟/مربیان تیم امید رفتار مطهری و جهانبخش را دیدند؟

فروردین 8, 1394 009

تیم ملی امید درحالی روز یکشنبه به مصاف افغانستان می رود که به احتمال فراوان افغانستانی ها میزبان بازی هستند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی فوتبال امید ایران در یکی از حساس ترین بازی هایش به مصاف تیم ملی افغانستان می رود. مسابقه ای که عصر یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. مسابقه ای که در حالت عادی نباید اصلا برای ایران حساسیتی داشته باشد که فوتبال ایران باید به راحتی از سد افغانستان بگذرد با این وجود محمد خاکپور به درستی از قبل بازی ها این مسابقه را سخت ترین بازی ایران معرفی کرده بود. او دلیلش را حضور مربی ایرانی روی نیمکت تیم رقیب می دانست و اینکه با تیمی ناشناخته بازی داریم. حالا اما شرایط فرق بزرگ دیگری دارد و آن طرفداران افغانستانی هستند. آنها که هزاران نفرشان ورزشگاه آزادی را پر می کنند درحالی که برای تیم امید ایران کمتر از 100 نفر به ورزشگاه می آیند. اینکه صدا وسیما خیلی به این بازی ها نپرداخته شاید یکی از دلایل استقبال کم از این بازی هاست. دیگر اتفاقی که کمی به این مسئله دامن زده فضای تقابلی است که میان تیم بزرگسالان و امید ایجاد شد. اتفاقی که ناشی از ضعف آشکار مدیریتی در لایه های مدیریتی فدراسیون فوتبال است.

حالا تیم ملی امید در شرایطی حساس به مصاف افغانستان می رود. یکی از آن تیم هایی که امتیاز از دست دادن برابر فاجعه است و حتی می تواند رویای المپیک مان را حسرتی 44 ساله کند. تیم ملی اگرچه در دو بازی قبلی خود 8 گل زده و با 6 امتیاز در صدر جدول است اما چند ایراد اساسی دارد. اینکه بازیکنانش هنوز اضطراب دارند . اینکه هنوز تیم با وجود آزمون و. جهانبخش دو تیکه است. این دو دستگی را می توان در صحنه پنالتی تیم ملی امید دید . جایی که ارسلان مطهری توپ را از دست کاپیتان تیمش علیرضا جهانبخش گرفت و جنس شادی شان هم میان خودشان بودو خبری از آزمون و جهانبخش در شادی های تیمی نیست. اگرچه شاید این نگاه در روز برد تیم خیلی بدبینانه باشد اما در روز های حساس و گره خوردن مسابقه می تواند به پاشنه آشیل تیم تبدیل شود. مشکلی که باید کادرفنی تیم ملی برایش چاره ای بیاندیشد. ناکامی تیم امید یعنی فاجعه برای فوتبال ایران . یعنی آغاز جنگی ویرانگر در فوتبال مان و البته یعنی سوختن یک نسل طلایی دیگر از فوتبال مان.

شاید کمک تلویزیون و حضور همه آنهایی که فوتبال را دوست دارند در ورزشگاه ، فقط برای بازی با افغانستان کمک کند تا تیم ملی ایران تنها نماند. ساعت 5 روز یکشنبه ، ورزشگاه آزادی. جایی که نباید تیم امید را تنها گذاشت.

2015_3_28_12_5_39

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×