» عمومی » ورزشی » توافق فدراسیون فوتبال و اداره امور مالیاتی برای خروج کروش از ایران/چه کسی مشکل کارلوس را حل کرد؟
ورزشی

توافق فدراسیون فوتبال و اداره امور مالیاتی برای خروج کروش از ایران/چه کسی مشکل کارلوس را حل کرد؟

فروردین 1, 1394 009

با حل مشکل مالیاتی،کروش مشکلی برای خروج از کشور ندارد.

آریا صالحی/سرانجام مشکل حل شد؛آن هم با توافقی که فدراسیون فوتبال با اداره امور مالیاتی انجام داده است.

سرمربی تیم ملی روز شنبه و زمانی که قصد خروج از کشور به همراه ملی پوشان را داشت متوجه شد که نمی تواند از ایران خارج شود و دلیل آن هم یک چیز بود؛مشکل مالیاتی.همان مشکلی که پس از خروج افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ از ایران هم به وجود آمد و باعث شد تا یک بد حسابی دیگر به بد حسابی ها فدراسیون فوتبال اضافه شود.به همین دلیل هم بود که این بار اداره امور مالیاتی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق اجازه خروج به کارلوس کروش را نداد تا طلب جدیدی روی دستش نماند.

کروش که از صبح امروز و در هتل آزادی منتظر تماس کفاشیان بود تا بتواند به جمع شاگردانش بپیوندند به نظر پس از توافقی که مسئولان فدراسیون فوتبال با اداره امور مالیاتی انجام داده اند حالا دیگر مشکلی برای خروج از ایران را دارد.

اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی که با ایسنا انجام داده است در این مورد می گوید:«فدراسیون در تلاش است تا در اولین پرواز خروجی از طریق امارات کی‌روش بتواند به تیم ملی فوتبال بپیوندد.»او این را گفت و ادامه داد:« مشکل مالیاتی کروش حل شده و در اولین فرصت ممکن او تیم ملی را همراهی خواهد کرد.»

اما این مشکل چطور حل شده است؟حبیب کاشانی مدیر تیم امید که با درخواست کفاشیان برای حل این مشکل پا پیش گذاشته بود صبح امروز به خبرآنلاین گفته بود:« به من که گفتند سریع با سردار اشتری تماس گرفتم اما ایشان فرمودند به درخواست رسمی وزارت اقتصاد ، کارلوس کروش ممنوع الخروج شده است. راهکار قانونی برای اجازه خروج مربی وجود نداشت. برای همین با یکی از مشاوران وزیر اقتصاد تماس گرفتم و توانستم با دکتر طیب نیا در این باره حرف بزنم اما شرایط طوری بود که از این مسیر هم راهی وجود نداشت. »

پس چه اتفاقی افتاده است؟این مشکل چطور حل شده است و توافق انجام شده چه شرایطی داشته است؟اسدی در این مورد به فارس می گوید:« مگر فرقی هم می کند؟»

دبیر کل فدراسیون ادامه می دهد:«آقای کفاشیان به تهران نیامد و در کیش حضور دارد.  این مشکل با آمدن آقای کفاشیان هم حل نمی شد و باید ارتباطاتی در این بین گرفته می شد.اداره مالیات اصرار به پرداخت رقم مالیاتی کروش داشت که خوشبختانه توانستیم با رایزنی های ممکن توانستیم این مسئله را حل کنیم.»

13-11-19-111239c13r4663

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×